Zwanger van kindje 2!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door YellowEyes, 23 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YellowEyes

    YellowEyes Fanatiek lid

    28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Vorige cyclus dacht ik misschien zwanger te zijn, had een tuur streepje op de test. Helaas toen toch ongesteld geworden. We waren toen nog niet gericht bezig om zwanger te worden, maar we merkten beiden best teleurgesteld te zijn. Toen hebben we besloten vanaf deze maand te gaan proberen.

    We hadden alleen écht niet verwacht, dat het nu al raak zou zijn. Normaliter ben ik zo’n type die met 9dpo al gaat testen, nu heb ik gewacht tot ik ongesteld zou worden, aangezien ik het dus niet verwachtte. Vanochtend toch een test gedaan, omdat ik normaliter een cyclus heb van 28/29 dagen, inmiddels zit ik op dag 30. Geen tuurstreep, maar een duidelijke roze streep kwam er te staan binnen een minuut. We zijn beiden heel blij, maar ook heel erg verrast.

    Nu hopen dat het goed gaat, gezien ik al eens een Missed Abortion heb gehad met 9w2d, de zwangerschap vóór mijn dochter. Het wordt dus een spannende tijd.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Twoflowers, Soturi en Rosy90 vinden dit leuk.
  2. Kruimeltje 1

    Kruimeltje 1 Bekend lid

    18 mrt 2009
    666
    494
    63
    Vrouw
    Heey. Gefeliciteerd!

    Mooie test. Fijn dat het in 1x raak is zeg
     
    YellowEyes vindt dit leuk.
  3. YellowEyes

    YellowEyes Fanatiek lid

    28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Dank je wel! :D Ja ik had het echt niet verwacht, ben ook wel echt blij er mee. Voor veel vrouwen is dat alles behalve vanzelfsprekend, dus ben me ook wel bewust dat ik hiermee heel veel geluk heb gehad..
     
  4. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.474
    3.841
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd :)
     
    YellowEyes vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina