Oké dan wacht ik af. Ben wel overtijd, maar kan natuurlijk ook van de stress komen. Hoe kan het dan wel dat ze ‘licht’ ‘positief’ worden?
Dit is helaas de pennenstreep van de kruidvat plus testen, ik zou eens andere testen gebruiken predictors bijvoorbeeld.
Ze zijn niet licht positief naar mijn mening. Als je al over tijd bent en zwanger dan zou hij echt duidelijk een brede blauwe streep moeten geven en geen vage pennenstreek ( valse streep)
Dit idd. Weet je ook je eisprong? Hoe lang ben je al van de pil oid af? Hoe lang waren al je cycli hiervoor? Op welke cyclusdag zit je nu?
Ik heb geen idee van mijn eisprong want houdt mij niet echt bezig met zwanger worden. Ik had vorige week woensdag de nuvaring weer in moeten doen na de stopweek. Tot nu toe nog niets.
Dit zijn de indroogstrepen die deze testen heel vaak geven. Bij een zwangerschap zijn beide verticale strepen even breed Stoppen met testen joh, je bent gelukkig niet zwanger
Wat jij ziet zijn de indroog streepjes waar deze testen bekend om staan. En dat is precies de reden waarom ik nooit deze testen zou gebruiken.
Nergens voor nodig want je bent ongesteld geworden en je testen zijn negatief. Als je zo bang bent, snap ik niet waarom je de ac te laat hebt ingenomen/ingebracht/bent vergeten . Of waarom je dan geen condooms gebruikt . Misschien is een andere vorm van anticonceptie dan beter, bijv een spiraal.
Ik heb gewoon een goede anticonceptie en kan het niet te laat innemen. Maar idd een spiraal is zeker een optie om te overwegen.
Begrijpend lezen is moeilijk zie ik. Ik heb gezegd dat ik toen officieel weer had moeten beginnen met de nieuwe ring, maar aangezien ik niet ongesteld was geworden de ring nog niet weer in gedaan had. Dus nee ik vergeet geen ac.
Zo.. jij bent vriendelijk! Last van pms hormonen ofzo? Maaruh je had hem toch gewoon moeten inbrengen na een stopweek (ongi of niet), want dat werkt hetzelfde als de pil. Enkel de pil slikt je 3 weken lang elke dag en de nuvaring doe je 1x in voor 3 weken lang. Dus je bent hem wel vergeten, maar dat ter zijde. Maar nogmaals, je bent niet zwanger dus je kan met een gerust hart weer de nuvaring plaatsen.