Action testen zijn geen goede testen in het begin, zeker niet voor oploop. Daarnaast geven ze vaak vals positieve streepjes. Als ik jou was, zou ik andere testen gaan kopen. Dan kan je daarmee vanaf nu oploop gaan bijhouden. Als je vandaag een behoorlijk streepje op een andere test hebt, dan is de kans héél klein dat het nog ovitrelle is!
Hij lijkt wel iets donkerder toch? Ik heb wel een positieve ervaring met action testen. Ook voor oploop. Dus ik zou het zeker even bij deze houden ook qua prijs. Morgen al uitsluitsel geven. Hcg verdubbeld om de dag.
Lastig te beoordelen inderdaad, kan niet echt zeggen opgelopen maar ook niet afgelopen.. Ik duim voor je!
Ik kon niet wachten en ik heb nog een test gedaan met avond urine. En ik zie en oplooop. Ik heb nog steeds af en toe menstruatiepijn maar dit test is toch 100% Positive toch???
Aan de hand van deze testen zou ik inderdaad positief zeggen! Voorzichtig gefeliciteerd, spannend zeg!
mocht het helemaal geland zijn dan is er een gezellige augustus groep waar je zeker welkom in bent om mee te kletsen hihi
Vandaag was mijn officiële test dag en ik heb nog steeds een Positive zwangerschapstest. Ik heb op 27/12 mijn eerste echo. Ik kan niet wachten