Op 29 december hadden wij de terugplaatsing van een cryo blastocyst. Afgelopen woensdag hadden we onze eerste positieve zwangerschapstest . Hij staat in mijn foto album. Nu had ik vanmorgen een afspraak in het ziekenhuis voor een bloedtest. Helaas bleek mijn hcg maar 31 te zijn. Vandaag ben ik officieel 4 weken en 1 dag zwanger. In het ziekenhuis gaven ze aan dat het nog 2 kanten op kon gaan, maar dat ik er rekening mee moest houden dat de kans toch erg groot is dat het een miskraam gaat worden... ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Als ik zoek op Google kom ik ook veel positieve verhalen tegen van mensen met een zelfde soort situatie en bij wie het alsnog goed ging. Ik ben dus eigenlijk een beetje op zoek naar positieve verhalen van jullie... We hadden zo gehoopt na vandaag duidelijkheid te krijgen omdat we nog niet echt blij durfden te zijn ivm ons verleden. En dan nu dit....we zijn nog niks wijzer. Als mijn zwangerschap op z'n retour zou zijn, dan had ik toch op z'n minst al wel wat bloed moeten verliezen ofzo? Ik heb geen enkel symptoom van een aankomende ongesteldheid (geen enkel krampje en geen zeurende onderrug). Ik weet gewoon niet wat ik ervan moet denken...
Ik herken je verhaal, wij hadden ook een positieve test,maar te laag HCG. Een biochemische zwangerschap dus. Ons is verteld dat het idd twee kanten op kan gaan, ik moest twee dagen later opnieuw hcg prikken en dat was nog lager. Ik ben toen ook ongesteld geworden en is het een vroege miskraam geweest. Hebben ze in het zkh opnieuw hcg bij je geprikt? 1 waarde zegt niet altijd alles. Sterkte!
Mijn HCG was ook vrij laag (ergens in de 60) toen ik op 4 weken voor bloedtest ging (na IVF), ik was zo bang maar heb nu toch een pracht van een zoon rondlopen. Wanneer kan je nog eens bloed laten testen om te kijken of het mooi gestegen is? Of heb je dat ondertussen al gedaan?
Hey meiden, Sorry dat ik zo laat reageer in dit topic, maar ik had dezelfde vraag ergens anders gesteld en was daar in gesprek geraakt. Het is een rollercoaster aan het worden. Als jullie zin hebben om het te lezen, dit is de link http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/555679-4-weken-zwanger-hcg-31-a.html naar het andere topic. xxx