Pregnyl 5000

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Rabzy, 15 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rabzy

Rabzy Lid

15 apr 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb deze ronde m'n eerste iui gehad. Eerst gonal f gespoten en vorige week woensdag heb ik pregnyl 5000 gehad. Nu ben ik 8 dagen verder en ik voel me met de dag beroerder. Heeeeeel erg moe kan overdag amper mijn ogen open houden en heb erg vermoeide benen, geen eetlust en af en toe misselijk. Zijn dit bijwerkingen van de pregnyl?
    Met gonal f heb ik geen bijwerkingen gehad en hiervoor met clomid ook niet...inseminatie is precies een week geleden..

Wie kan mij wellicht iets meer vertellen?

2. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Yep dit kunnen de bijwerkingen zijn van pregnyl. Vervelend hé.

3. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Welkom in de wondere wereld van de pregnyl....en mocht je ooit utrogestan krijgen, dat is nog veel erger!

4. Rabzy

Rabzy Lid

15 apr 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Verschrikkelijk dit!
    Echt met de dag wordt het erger..wanneer is ongeveer pregnyl uit je lichaam?
    Dit is echt moeilijk vol te houden.....😞

5. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Volgens de gebruiksaanwijzing na 10 dgn. Maar dit blijkt npg al te verschillen per vrouw.

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    5000 IE Pregnyl zou met een dag of acht uit je lichaam moeten zijn, soms kan het wat langer duren. Je klachten kunnen door de Pregnyl komen, maar de Pregnyl neemt af terwijl je klachten toenemen. Het kan dus een zwangerschap zijn. Maar helaas heerst er ook een hardnekkig griepvirus, wat ook kan meespelen. Eigenlijk kun je er dus niet zoveel van zeggen. Succes!

7. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    Zou idd de pregnyl kunnen zijn,maar zou natuurlijk ook van een zwangerschap kunnen komen....

8. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Pregnyl zou op dag 1 het ergst moeten zijn en vervolgens met de dag minder klachten moeten geven. Het halveert namelijk ongeveer per dag. Aangezien jij zegt dat je met de dag beroerder wordt kan dit denk ik echt niet van de pregnyl zijn. Het kan zijn dat het prille zwangerschapssymptomen zijn, maar het klinkt mij meer als griep in de oren. Beterschap!

9. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik dacht hetzelfde, maar ik heb Ovitrelle gebruikt en bij mij begonnen de klachten ook pas na een dag of 6. Ik was helaas echt niet zwanger, dus het kan zeker wel van de Pregnyl komen.

10. Rabzy

Rabzy Lid

15 apr 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    De griep is sinds twee weken achter de rug en ik was echt helemaal opgeknapt en daarna pas de pregnyl gespoten..de eerste paar dagen heb ik nergens last van gehad en nu sinds een dag of vier word heg steeds beroerder... 26 jan is mijn NOD dus dan heb ik meer duidelijkheid.....

Deel Deze Pagina