Het streepje op de kv staat op de goede plek.Maar op de zwangerenkids staat hij niet op de goede plek,en die is negatief.
Ik vind ze behoorlijk duidelijk. Heb goede hoop voor je. Bij mijn eerste voelde ik me ook totaal niet zwanger dus snap je onzekerheid wel.
Balen van die test dan. Ik zelf vind kruidvat heel fijn en als die het niet doet heb je er tenminste nog eentje. Wat duurt dat wachten dan lang he
Stiekem vanmiddag eentje bij de drogist gehaald: Weer een lijntje met middagurine! DPO 12 Heb nu de Kruidvattesten ook binnen en die ga ik vanaf nu gebruiken om te kijken of de lijntjes daadwerkelijk donkerder worden. Hoop het zo...
Ik snap alleen niet zo goed waarom nog een clearblue doen.. die zegt het zelfde als deze testen namelijk ZWANGER
Ja zeker die met wekenindicator! Maar dan alleen doen voor "de leuk", want dit is wel duidelijk Gefeliciteerd!
Een CB gedaan Wekenindicator maar laten zitten, want weet precies wanneer m'n eisprong was Ik ben zo blij!! Nu hopen dat alles goed blijft gaan. Die onderste test is een ovulatietest. Ik wilde weten of die daadwerkelijk dan ook positief reageerde.. en ja dus!!