Kan niemand helpen? Is er iemand met een positieve ervaring??

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Afwachten, Oct 15, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Afwachten

Afwachten Lid

Oct 27, 2009
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Wij hebben de eerste ISCI achter de rug, laatste cryo is terug geplaatst. Nu kon ik het niet meer houden en heb op de 6e dag na een cryo van 5 dagen getest. Deze test was positief (zelfs nog 2 gedaan, omdat ik het niet kon geloven). Wij super blij. Maar nu heb ik een test gedaan op de dag dat we mochten testen van het ziekenhuis. Dat is dus vandaag. Heb nu twee testen gedaan, maar deze zijn ineens super licht. Houdt dit in dat ik toch zwanger ben (streep is een streep) of ben ik dit geweest maar nu niet meer? Ik ben nog steeds misselijk door de dag heen en heb krampen. Wachten op mijn menstruatie is er niet bij, want ik slik Progynova, wat de menstruatie tegenhoudt.

Ik hoop dat iemand kan helpen met ervaringen!! Vreselijk dit! Ik heb een foto van de testen toegevoegd. Moet ik nu blij zijn of juist niet? Iemand ervaringen van een gynaecoloog?

Attached Files:

2. Afwachten

Afwachten Lid

Oct 27, 2009
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zie overigens dat de laatste twee testen niet op de foto te zien zijn. Er is wel een streepje te zien met het blote ook, geen tuurstreep. Maar de streep is enorm licht

3. aicirtap

aicirtap VIP lid

May 25, 2014
    9,148
    3,392
    113
    Female
    Misschien toch even vragen in het ziekenhuis om een bloedtest.

Ik weet niet welke testen je gebruikt?
    En hoeveel dpo zit je nu?

4. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Bij mij resulteerde teruglopende testen helaas altijd in een miskraam

5. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,044
    17,015
    113
    Teruglopende testen betekent inderdaad meestal niet veel goeds :(

6. manaolana

manaolana Niet meer actief

Ik heb geen verstand van ISCI, maar moet je daarvoor medicatie gebruiken? Maw kan het zijn dat de testen reageerden op die medicatie en dat die medicatie nu uit je lichaam aan het gaan is?

7. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

Mar 4, 2015
    2,054
    955
    113
    Ai, dat is idd wel vervelend. Heb je elke keer in de ochtend getest? Testen horen wel op te lopen, niet lichter te worden... succes!

8. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet veel hoop voor je heb.
    Vind het erg vervelend om te zeggen.
    En heb je wat gespoten?en zo ja,wanneer?en hoeveel?

9. emetje

emetje Fanatiek lid

Sep 24, 2015
    1,163
    0
    36
    De testjes laten zien dat je hcg gedaalt is helaas :( ik denk echt dat je er rekening mee moet houden dat deze zwangerschap helaas al erg vroeg is misgegaan. Een gynocoloog kan dat wellicht het beste voor je bekijken naar aanleiding van een bloedtest. Maar een aflopende test heeft denk ik nog nooit een positief eindresultaat gehad. Ik hoop dat je snel zwanger bent van een plakkerd!

10. nienie26

nienie26 Bekend lid

Nov 24, 2013
    844
    208
    43
    Heb je ook pregnyl gespoten?? Daar worden je testen vaak ook positief door. 6e dag na terugplaatsing is dat niet veel te vroeg? Ik mocht pas 13 dagen na terugplaatsing testen. Heel dpo zit je nu dan? Anders kan het nog alle kanten op en kan het zo zijn dat pregnyl uit je lichaam is en dat het uiteindelijk toch nog positief word

11. anoniempje101

anoniempje101 Bekend lid

Jun 20, 2015
    735
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb je foto nu in meerdere topics voorbij zien komen? Ik begrijp echt dat je op zoek bent naar positieve ervaringen <3. Maar sorry, met een dusdanige afloop van testen in je hcg duidelijk aan het dalen. En dat is met deze termijn nooit een goed teken. Misschien kan je even bellen voor overleg met je gyn?

12. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

Sep 13, 2014
    9,446
    4,241
    113
    Je hebt te vroeg getest en op de dag dat je van t zkh mocht testen is de test zo goed als wit. Ik zou er dus vanuit gaan dat dit door de medicijnen komt. Komende dagen doortesten en hopen dat ze weer oplopen. Maar zou ervan uitgaan dat t niet raak is

13. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Heb je pregnyl of ovitrelle gebruikt? Zo nee, dan vermoed ik dat de innesteling fout is gegaan. Zo ja, dan zouden ze morgen donkerder moeten zijn dan vandaag. Als ze morgen ook weer lichter zijn, dan ben je niet zwanger.

14. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

Aug 6, 2013
    1,880
    358
    83
    Female
    Reizen, fotografie
    Breda
    Oh wat heftig.
    Ik sluit me aan bij bovenstaande. Pregnyl gespoten? Dan kan het nog daarvan zijn maar ik denk dat daarvoor de rest te donker is.
    Je bent denk ik zwanger geweest en dat is mis gegaan....
    Sterkte xxx

15. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Als je Pregnyl gespoten hebt, kan het zijn dat de test daar nog op gereageerd heeft. Dan was 'ie vals-positief en de afbraak van Pregnyl in je lichaam zou overeenkomen met de aflopende testen.

Als je geen Pregnyl gespoten hebt, kan het een beginnende zwangerschap zijn geweest. Maar testen die zo duidelijk aflopen, voorspellen over het algemeen niet veel goeds. HCG hoort om de dag te verdubbelen.

Krijg je geen bloedonderzoek om op HCG te testen? Dat was hier standaard na de IVF en ICSI's, op de testdatum, twee weken na de terugplaatsing. Succes!

16. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    Aflopende testen zijn niet een goed teken helaas :(

crmnn likes this.

Share This Page