Ik heb ook met mijn vorige zwangerschappen getest met de kruidvat en nooit knallers van testen gehad, duurde lang voordat er een licht streepje kwam. Ik vind hem positief 👍🏼☺️
Goeiemorgen dames, Nou er is nog steeds geen bloeding / menstruatie doorgekomen vannacht. Ik was er wel ontzettend bang voor. Is hier nog iemand die wel krampen had maar toch zwanger was? Dit zou mijn tweede zwangerschap zijn! Liefs
Vandaag trouwens aan mijn man beloofd vandaag niet te testen maar echt te wachten tot morgen. Die vind het ook zo super spannend.
Oh wat spannende meis! Ik heb bij beide zwangerschappen tot een paar weken na m'n positieve test wat licht ongi krampjes gehad. Maar geen bloedverlies. Hoop voor jullie dat het goed zit. Zal duimen voor je! X
Heb eigenlijk al vanaf een paar dagen na de terugplaatsing bloedverlies. Maar ik heb voor de terugplaatsing een schimmelinfectie gehad en kreeg door de echo's hele erge latex allergie. Dus dat bloed wat er toen nog uit kwam was waarschijnlijk lijk wat irritatie. De hele tijd daarna alleen bij het afvegen wat rosé kleurig verlies! Het is waarschijnlijk niet heel ernstig. Maar door de krampen erbij haal je je van alles in het hoofd 😥 Liefs
Ik vind de test zeker duidelijker! Hier nu bijna 12 weekjes zwanger en nog steeds krampen. Kan je heel onzeker maken maar het hoort er ook echt wel bij! Er is vanalles gaande in je buik als je zwanger bent he snap dat je je zorgen maakt maar het zegt dus helemaal niks
Hier ook de eerste weken echte ongesteldheidskrampen gehad. Bloedverlies ook afwisselend tussen 3,5 en 7,5 week. Wel enkel bruin en alleen met afvegen. Ik duim voor je dat het verder goed zal gaan!
Ja ik snap 't. Het blijft altijd spannend. Hadden we allemaal maar een buik luikje 😂 Mijn duimen draaien voor je meid!
Hallo dames, dank je wel voor alle lieve woorden. Doet me erg goed. Vandaag voel ik me erg goed moet ik zeggen. En zonet met afvegen geen bruin verlies. Dat geeft me hoop. Nu hopen op een mooie zwangerschapstest morgen ochtend ☺️
Goeiemorgen 😘 Wat vinden jullie? Issie genoeg opgelopen? Dit is wel met kunstlicht. Vind ze met daglicht altijd duidelijker. Liefs