Vanmorgen getest. En zag vanavond opeens dit. .. is dit dan zo een indroogstreep? ? Betreft een sensitest cassette.
Ik weet niet. Hij lijkt mij wel roze? Na hoeveel tijs stond dit streepje er? Zit je nog ver voor nod?
Ik had de test vanmorgen gedaan. Dus er is wel veel tijd overheen. Heb dit nog nooit meegemaakt. En heb toch wel behoorlijk wat testjes versleten. Ben nu nog 10 Dpo
Oh ja das wel lang. Ik moet zeggen dat ik ook nog nooit een indroogstreep heb gehad. Wel spannend! Ik hoop voor je dat het toch een heel licht positieve test is!
vanmorgen stond er idd niets. Ik bewaar de testjes altijd nog een paar dagen. Zal zondag wel opnieuw testen. Vreemd hoor.
Ik zie ook een streepje. Ik hoop het voor je. Bij de volgende test duimen voor een dikkere streep. Succes!
Vanavond toch nog een testje gedaan. Zie weer een heel vaag streepje. morgenochtend toch maar weer een testje...
Het zou voor mij wel een wondertje zijn. Tweede ronde pas. En zonder clomid en pregnyl. Bij onze dochter waren wel meer dan een jaar bezig. In verband met geen eisprong hormonen gekregen... we wachten af. Erg spannend. Liet het mijn vriend zien en die zei ik zie niets. zowel niet op deze test als op de avondtest. Hij vind het pas positief als hij twee duidelijke strepen ziet.
Heb je geen digitale test? Anders moet je die morgen of overmorgen even doen. Die gaf bij mij echt de doorslag met zo'n vage streep. Ik had namelijk de ene dag ook zo'n indroger, de dag erna was de test wit, dus dacht ik dat het niet gelukt was, de dag daarna was het weer een indroger. Ik werd er tureluurs van. Maar de digitale zei gewoon 'zwanger'!
Helaas. .. die heb ik niet in huis. Morgen doe ik een CB plus test. Als die weer zo vaag is haal ik idd een digitale. Denk dat ik sowieso een digitale haal morgen
Ik zie hem heel licht Heb ff met lichtinval gespeeld. Ik zie hem op de bewerkte goed hoor Hopelijk gaat hij mooi oplopen Bekijk bijlage 451089