Hoi meis ik ken je niet maar wil zeggen dat ik het heel vervelend voor je vind Luister nu aub goed naar je lichaam. Ik heb eind december ook een bbz gehad en de gyn zag ook "iets" bij me eierstok maar stuurde me toch naar huis na bloedprikken. Hcg was niet hoog genoeg voor verdere controle gelijk. 2 dagen later lag ik toch op de OK met een gescheurde eileider. Bij twijfel naar de gyn bellen ok? Ik was ook net optijd toen. En mijn hcg was nog geen 300.... OW en ik vertel dit niet om je bang te maken hoor Wil je verder heel veel sterkte wensen x
Bedankt voor de lieve woorden. Het besef komt langzaam. Ga nu slapen, ben kapot. Vrijdag weer zh. Tot die tijd rustig aan.
Kan t me goed voorstellen dat je kapot bent. Je zit nu midden in een emotionele rollercoaster. Doe rustig aan meis, en net als wat mijn voorgangers zeggen; bij twijfel of pijn gelijk aan de bel trekken en niet afwachten. Liefs en een knuffel!
Ik sluit me hier bij aan. Echt bij twijfel bellen. Mijn HCG was ruim 8000 en ik was er ook net op tijd bij. Puur omdat ik voor de zekerheid even belde met wat menstruatie-achtige pijn (ik bleek intern te bloeden). Ik hoop dat het "slechts" een cyste is.
He meis, wat naar en verdrietig.... Heeeeel veel sterkte en succes vrijdag! Luister naar je lichaam en pak je rust, laat je het ons weten? Liefs, Mama Aapje
Spannend. Testen liepen af en vandaag... hoe dom ook toch getest en loopt hij enorm op. Morgen 8.50 prikken en 9.50 consult.
Vandaag een dagje netflix en potje thee op de bank ingelast. Werk afgemeld en overgedragen. Mocht niet werken van de gyn gezien ik weer dagen weg moest. Mocht er dan iets fout gaan zou ik met de heli moeten... dus even rust in thuis languit niks doen.
Jeetje, die testen knallen echt!!! Kan het niet zijn dat ze nog niets zagen in de bm omdat je nog te vroeg was? Sterkte iig...
Klopt. In dat geval zou je rond de 4/5 weken moeten zijn. Zou dat kunnen TS? Of was er echt helemaal niks, dus ook geen zwangerschapsring, te zien? Want je testen knallen zowat uit het beeldscherm. Houd het wel goed in de gaten en bij de minste twijfel bellen.
Niks te zien op de echo. Geen ring of iets. Baarmoeder is echt leeg. En test al week positief dus 4 weken kan ook niet.
Kun je de ha of vk hier niet voor bellen dan? want je testen zijn echt zo knallend. je zou juist denken dat het moet afnemen. Zou toch weer contact opnemen hoor..(denk ik)
Het neemt idd meer toe dan af. Ik ging zws bellen. Laat ze maar een echo weer maken en dan gelijk de eierstokken. Afwachten is toch niet te doen zo.
Jeetje wat een spanning zo. Ik wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat er snel duidelijkheid komt.
Dit is de standaard procedure en bij het ziekenhuis is ze aan het juiste adres. Ze gaan de volgende keer weer bloed prikken en hopelijk is het dan gedaald. Als het is gestegen en ze zien nog steeds niets in de baarmoeder dan is dit een nog groter teken van een bbz. Daarom dat haar ook op het hart is gedrukt te bellen als ze last krijgt van haar buik.
De vk weet van de test. Geen zorgen enige wat telt is hcg morgen en eventuele buikpijn of vage klachten nu. Moet echt wachten. Ze kunnen nu niks voel me goed behalve de vermoeidheid na de spanningen tot nu toe
Ik zou zeggen better safe than sorry hoor. Afwachten in deze situatie vind ik persoonlijk geen doen 😕. Gewoon weer bellen en zeggen waar t op staat. Hopelijk schepen ze je dan niet weer af met afwachten. Dat je hcg produceert betekent wel dat er iets zit
Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina hier de foto van de aflopende en oplopende test...