He potverdomme.... Meis vind t zo erg voor je(jullie). Heel veel sterkte en neem de tijd dit te verwerken. En ook om lichamelijk op kracht te komen. Heel veel sterkte 💋
Meiden het gaat... lig nog in ziekenhuis. Voel me ziek. bericht jullie zsm. Lieve berichtjes van jullie. Tot snel!
Ach meis toch... K hoop dat je snel opknapt! Neem je tijd om het een plekje te geven meis. Liefs en een knuffel!
Hey meiden . Ik ben weer thuis . De linker eileider is verwijdert. Rechter eierstok was paars en had soort van cyste . Alles is naar pataloog gestuurd. Nu rustig herstellen en alles een plekje geven. Ga nu slapen. Ben enorm moe. Pfff wat heftig.
Jeetje meis wat heftig zeg! Lekker je bedje inkruipen en er voorlopig lekker in blijven liggen Doe t rustig aan! Hopelijk heb je snel de uitslagen binnen meis. Liefs en een dikke knuffel!
Jemig meis, wat krijg jij het voor je kiezen zeg . Neem de tijd om te herstellen, ik weet hoe zwaar lichamelijk en emotioneel een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is. Sterkte! Knuffel voor jou, X pop