Tsja het besef komt nu pas. De pijn valt mee door de pijnstillers. Erg moe en pijn aan schouder door operatie. Straks vroeg in bed. Best lastig een peuter in huis die steeds op je wil klimmen.... Over 4 weken weer voor controle. Hopen dat ze dan alle uitslagen van de pataloog heeft. Ben zo bang dat ik straks geen kindje meer kan krijgen vanwege die andere eierstok is niet helemaal goed is. Nu eerst maar rusten en alles een plekje geven.
Ow Lieverd, echt vreselijk voor je! Geef je lichaam de tijd, en probeer het een plaatsje te geven. Dat kan een ander makkelijk zeggen, maar wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd. Ik hoop straks als je weer nieuws krijgt vanuit het ziekenhuis dat het mee valt. Lieve Doetie heel veel sterkte, dikke knuffel!!!! xx❤❤❤
Doetie, laat die angst nu nog maar even los. Je weet nog niets. Ik weet helaas hoe zenuwslopend afwachten is maar probeer rustig te blijven. En mocht, wat ik echt niet hoop voor je, het geen al te rooskleurig nieuws zijn mbt kindjes krijgen... Dan bestaat er altijd nog ivf. Niet leuk om dat traject in te moeten gaan maar als de wens zo groot is is dit een optie. Eerst maar rusten en beter worden. Dikke knuffel!
Heel veel sterkte. Wat zal je geschrokken zijn. Nu eerst herstellen. Zowel lichamelijk als geestelijk.
Ik lig weer in zh. Zondag op maandag nacht onwel en met ambu naar zh. Geen afwijkingen gevonden. Wel hevige buikpijn en misselijk. Hopen op snel herstel. Vermoedelijk combi eug, narcose en griep.
He getsie meis het zit je niet mee he.. Hoop dat je snel weer naar huis mag en het allemaal op je gemakkie kan laten bezinken en verwerken. 💋 xxx
Gatsie doetie wat erg. Nu eerst rusten en lichamelijk en geestelijk herstellen. Hoe moeilijk het ook is...voor buitenstaanders makkelijk gezegd maar meis ik leef met je mee. Heel veel sterkte dikke kussies en knuffels