Positieve ZWANGERschapstest tijdens eisprong?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Doetie, Mar 17, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. leetje

leetje Actief lid

Jan 31, 2008
    374
    0
    16
    probeer anders een cb digitaal...

2. Doetie

Doetie Bekend lid

Sep 26, 2011
    554
    33
    28
    Female
    Friesland
    Ooooh, nog geen zekerheid dus....
    Had wel thee gedronken en water dus wellicht daardoor de zwtest wat lichter is

3. Doetie

Doetie Bekend lid

Sep 26, 2011
    554
    33
    28
    Female
    Friesland
    Ik ga gewoon 2 dagen wachten denk ik...
    Word gek van al die uitslagen. Mijn gevoel zegt eisprong.
    Al twijfel ik dan weer ik aan zoveel zoveel positieve zw testen kom.

4. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

Mar 1, 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haal een cb digitaal op dan! Ben nu ook we, heel erg benieuwd. Zulke mooie testen, kan toch bijna niet anders dan een zwangerschap!

5. Diazz

Diazz VIP lid

Dec 28, 2014
    6,391
    3,134
    113
    Ik denk ook zwanger. Zo duidelijk heb ik een zwangerschapstest nog nooit zien reageren op een eisprong. Ovulatietest op een zwangerschap daarentegen wel. Spannend hoor!

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dit!

Clearbleu geeft nu ook zwanger aan, die zou ik dus of over 2 dagen doen (omdat mocht het toch om een ovulatie gaan, hij nu toch zwanger zegt, over 2 dagen zou de ovulatie niet meer plaatsvinden) of een dubbelpack kopen, dus 1 voor vandaag en 1 over 2 dagen.

Maar ik denk echt zwanger.

7. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    WOW, zal zij in shock zijn geweest! :$

8. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

De test geeft heeeeel duidelijk zwanger aan hoor!! Gefeliciteerd!!

9. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

Aug 2, 2011
    1,130
    1
    36
    Noord-Holland
    Nou Dopey, ik kan je een heel mooi voorbeeld geven waarom ik er niet in geloof.
    Ik heb pcos met enorm hoge LH waardes, ovulatietesten knallen bij mij altijd als een malle, terwijl ik dus (bijna) nooit een spontane eisprong heb.
    Echter heb ik nog nooit een positieve zwangerschapstest gehad terwijl ik NIET zwanger was, of dat deze reageerde op mijn LH piek. Wat je dus wel zou denken aangezien ovu's bij mij altijd knallen!
    Dit soort situaties menig keer met mijn fertiliteitsarts besproken, volgens haar verschillen LH en HCG dusdanig dat het haast onmogelijk is. Anders zouden deze testen wel uit de handel gehaald worden, zou misleiding zijn.
    Dus daarom geloof ik er niet zo in, ik zie dat soort testen als vals positief.

10. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    het kan, is ook keer ergens op een medische site uitgelegd waarom (iets met moleculen van de hormonen enz) maar dit is heeeeeel duidelijk zwanger :D

11. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

Aug 2, 2011
    1,130
    1
    36
    Noord-Holland
    Oké.
    Nou dan ontbreken die moleculen zeker bij mij... Nu is dat goed mogelijk, ben een medisch complex geval.
    Maar ook het bewijs dat het dus niet voor iedereen geldt, en dus ook niet kwakkeloos geroepen kan worden dat een zw test reageert op je eisprong.

12. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    zeker niet maar het kan natuurlijk wel. gek idd dat het niet bij iedereen is, of bij de ene meer dan bij de ander. maar zulke zwtesten die zo knallen kan no way van een eisprong zijn ;)

13. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Jeetje, wat bizar. Ik doe mee met de schoenen-opeet-dames hoor: dit is gewoon hartstikke positief.

Een ovulatietest die (erg) positief wordt tijdens de zwangerschap kan heel goed, maar hoeft niet.
    Een zwangerschapstest die écht positief wordt (zoals die van jou) tijdens de eisprong kan niet.

14. So fieke

So fieke Actief lid

Sep 18, 2014
    111
    1
    18
    NULL
    NULL
    O je bent echt zo zwanger als maar kan hoor. Lukt het je nog om een cb-test te doen voordat je een paar dagen weggaat?

(Ps: mijn schoenen zet ik weer in de kast hoor, heb ze niet nodig bij zo'n duidelijke test! :p)

15. Doetie

Doetie Bekend lid

Sep 26, 2011
    554
    33
    28
    Female
    Friesland
    Ik heb mn schoenen collectie al klaargezet. Oh my... als het waar is....
    Ik zit te wachten op de koerier met een fietsje voor mn zoon. Hoop dat ze wat op tijd zijn en anders heb ik pech. Of ik koop daar een test, kan ook nog....

16. kememaro

kememaro Lid

Feb 3, 2015
    60
    6
    8
    Die is het positief spannenndddd zeg .laat die koerier een beetje opschieten dan kan je die cb doen :) we zitten allemaal in spanning haha

17. Doetie

Doetie Bekend lid

Sep 26, 2011
    554
    33
    28
    Female
    Friesland
    Ik denk dat er iets niet klopt.
    Zo juist wat bloed verloren. Ik vrees wat het ook is dat het allemaal in de war is.
    Nog geen nieuwe testen gehaald. Ik laat het even voor wat het is.
    Doe morgenochtend nog een zw test en dan laat ik het tot zaterdag.

18. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Van een eisprong kan zw schap test zeker wel posi uitslaan maar zo duidelijk als deze vraag ik mij af. Heb t zelf wel gehad maar die was wel vager.

Spannend

19. Linky

Linky Fanatiek lid

Jun 12, 2014
    3,487
    172
    63
    Female
    Dat is allemaal echt heel vreemd!! Maar ik weet uit ervaring dat de actiontesten niet zomaar positief aangeven, en zeker niet zo duidelijk! Ze zijn minder gevoelig dan die van bijv. kruidvat.
    Een bloeding hoeft ook niet te betekenen dat het mis gaat/is gegaan, als je zwanger bent (en ik geloof van wel) dan is je menstruatie ook geen menstruatie geweest, maar ook een bloeding. Misschien is er een vaatje wat beschadigd of je bmm heel gevoelig of nog iets anders dat de bloeding veroorzaakt heeft..

Ik zou zeggen probeer eens een zwangerschapstest van een ander merk. Als die ook positief aangeeft kun je er echt niet meer omheen. Bij negatief zou ik de action op de hoogte stellen dat ze foute testen verkopen. Dan maken we met zn allen een lekkere schoenen-stoofpot.

20. Doetie

Doetie Bekend lid

Sep 26, 2011
    554
    33
    28
    Female
    Friesland
    Het is nu tussen hoop en vrees.
    Net weer wat bloed en steeds krampende buikpijn.
    Maar ook last van de darmen dus ja lekker vaag allemaal.

Share This Page