Dames de spanning blijft er in.... tsja moet er ook wel om lachen... Vanavond 20.30 getest. Had nog een kv test gevonden.. plus een ov en zw test En dit is het resultaat..... Ik begin vast de veters op te vreten van ongeloof....
Dit is echt zwanger hoor! Ik geloof echt niet dat deze strepen van een ovulatie komen. Gefeliciteerd!
Ja alleen sinds vanmiddag behoorlijk wat rood bloed en krampen. Dus hou mn hart vast. Maar goed, was (dacht ik) ook al ongesteld geweest met al het nodige bloedverlies. Dus afwachten. Bel sowieso denk ik even de huisarts om te horen hoe en wat.
Vind het doodeng..... hele nacht al wat drukkend gevoel in mijn buik. Vanmorgen een kv test gedaan en die was wat lichter van kleur... misschien doordat ik nog veel water gedronken had gisteravond? Tsja het kan vanalles zijn. Maar het teruglopen van kleur is naar mijn idee geen goed teken. Heb het idee daar de bloeding wel wat doorzet.
Dit is hem. ... Op foto lijkt hij onduidelijker. Ben nu onderweg voort werk en kan woensdag pas naar ha toe. Heb nog 1 ovu en zw test mee....
Die is inderdaad een stuk lichter, maar ook van een ander merk dus weet niet of je dit mag vergelijken? Maar wel spannend meis, hoop echt voor je dat het goed blijft gaan. Ik blijf je topic volgen!
De test is van hetzelfde merk hoor. Gisteren een kv 2v5 en vandaag ook een kv 2v5. Ts, jeetje... ik vind het streepje echt veel lichter dan gisteren. Ff bloed laten prikken vandaag en dan maandag weer?
Oh meid dit ziet er idd niet goed uit in vergelijking met je kv van gister en het bloedverlies en krampen. Ben bang dat je toch een vmk zult krijgen. Bah...
Oh foutje, dacht dat de bovenste Action test van gister was en die kruidvat test daaronder van vandaag. Maar deze zijn dus beide van vandaag?
Bij mij sloegen zwangerschapstesten ook altijd licht positief aan tijdens mijn ovulatie, maar dan waren mijn ovulatietesten ook dik positief. Jouw zwangerschapstest is wel ERG positief, ik denk dat je gewoon zwanger bent hoor!
Jeetje wat een spanning en onzekerheid. Je testen zijn hartstikke positief, maar krampen en bloedverlies maken het wel weer twijfelachtig of het goed zit. Hoeft natuurlijk niks te betekenen en wat betreft je testen, ik test in de ochtend heel veel lichter dan in de middag. Zo kon ik in de ochtend een tuur streepje hebben en in de middag een knaller. Ik duim voor je dat je zwanger bent én blijft.
Oei wat spannend.. Hij is inderdaad veel lichter, maar ik heb wel eens gehoord dat op een bepaald moment de testen de hoeveelheid hcg niet meer aankunnen en dan gek reageren. Hoewel in alle eerlijkheid bloed en krampen geen goed teken is