Misschien ben je ook wel 1 die 's middags en 's avonds veel positiever test dan met ochtendurine. Mijn ochtendurinetest was nog lichter als die van jou en check mijn onderschrift. Ik heb nog zo'n 1x per 2 weken bloedverlies.
Weer getest. Wel lichter maar toch een streepje. Beide testen zijn positief. Weer verder afwachten. Hele dag wat zeurderig gevoel en last van mn lies. Het is toch bizar. Een lichtere test kan toch niet goed zijn.... bedoel hij was donkerder en nu dit. Gevoel zegt dat er dan iets niet klopt.
Ik vind het er eerlijk gezegd niet zo hoopvol uitzien voor je. Lichtere testen icm met bloed zijn meestal geen goed teken. Al hoop ik natuurlijk dat de testen lichter waren door minder geconcentreerde urine. En bloed hoeft niet per se foute boel te betekenen. Veel succes, ik zal voor je duimen!
Update.... nog geen zwaardere bloeding. Sukkelt wat door. Vanmorgen weer getest. Testen met een 1 zijn van gister... zien jullie groot verschil? ik niet. Ze zijn nagenoeg gelijk. Die van gister is opgedroogd....
Ik ken de middenste testen niet (uiteraard wel positief) maar de twee uitersten knallen wel. Zoals eerder gezegd hoeft bloed niet altijd slecht te zijn maar ik zou toch eens een arts raadplegen en bloed laten afnemen. Ik duim verder door!
T beste kun je de testen droog vergelijken. Ik vind ze nu idd z.g.a. gelijk aan kleur. Ik denk dat ik in jouw geval ook even de huisarts was gaan bellen om bloed te prikken op hcg.
Ik zou je adviseren contact op te nemen met een arts. Wellicht zijn er twee bevruchtingen geweest en is er een afgekomen (je menstruatie) en een gezond kindje blijven zitten ofzo. Of misschien toch een vroege mk met restweefsel? Ik zou in ieder geval vragen of je vloeg mag laten prikken, of om een vroege echo vragen. Succes.
Ik blijf bij mijn verhaal over testen terwijl er veel hcg is ik ven door deze testen weer wat positiever voor je. Zou je geen contact opnemen met de ha? Misschien mag je dan naar de gyn
Ja ik wil wel naar de de ha maar ik zit op een eiland voor mn werk..... Het is op de foto een ovu test een een zw test. De paarse is ovu.
Ik denk wel dat je (nog) gewoon zwanger bent hoor! Of het goed blijft gaan durf ik alleen niet met zekerheid te zeggen aangezien je testen wel lichter zijn geworden. Zou de komende dagen doortesten en zien wat er gebeurd! Succes meis!
Echt neem contact op met de VK en laat een echo maken en bloed prikken. Het vloeien en vaag oplopen van testen was bij mij een niet zo goed teken, maar hoop dat het bij jou natuurlijk anders is.
Hey meiden.... de testen blijven positief.... nu dag 5 dagen positieve testen. Nu vertelde een vriendin dat je hcg te hoog wordt en je rond 6/8 weken valse testen kan krijgen.... ze worden lichter of zelfs negatief. Hebben jullie hier ervaring mee? De ovu test blijft ook relatief donker... vorige x na de eisprong meteen lichter. Het bloed wisselt en verder voel ik mij wel prima. Soms wat misselijk maar dat kan ook spanning zijn.
Zwangerschapstesten blijven de gehele zwangerschap positief aangeven en zullen niet negatief worden. Wel kan het teststreepje lichter worden door de hoeveelheid HCG, maar hij kan niet verdwijnen. Want dan is er iets mis.... Maar bel de huisarts voor een bloedtest en/of laat een echo maken. Alleen maar testen blijven doen zorgt alleen maar voor meer onzekerheid en twijfel bij je.