Ja alleen doordat ik weg ben voor het werk kan ik pas woensdag naar de huisarts . Dus tot die tijd blijft het gissen. .. super irritant.hahaah
Je ovutesten lopen af en je zwangerschapstesten niet. Ik begin toch ook stiekem een beetje hoop voor je te krijgen meis! Kun je op dat eiland geen CB-digital scoren? (tenzij je op een booreiland zit ofzo )
Vind ik wel heel cru gezegd. Ovutesten lopen inderdaad af maar ik vind de zwangerschapstest van vandaag duidelijker dan die van gister!
21 was weer duidelijker dan vorige dagen. Gek hè. Ze hebben hier alleen idyl en predictor early testen. Dus zal moeten afwachten....
T's heeft in dit topic al een paar keer aangegeven dat ze pas vlg week naar de huisarts kan ivm voor het werk weg is. @ts ,spannend hoor. Vind je test vanvandaag wel weer heel duidelijk. Duidelijker dan gisteren.
De testen van zowel vandaag als gisteren zijn zeker lichter dan die van eerder deze week. En wat is er cru aan mijn zin ????? Ik zie hier absoluut niets cru in hoor!! Wat is er mis met de zin: "ik ben bang dat het fout gaat helaas" ??? Volgens mij was het pas cru als ik had gezegd: "je bent lekker niet meer zwanger". De betekenis van cru is " cru bijv.naamw.Uitspraak: [kry]hard, zonder rekening te houden met de ander". Nou dat was bij mij nou niet bepaald aan de orde.
Oké dit is pas bizar.... test loopt op... Sinds vanmiddag geen bloed meer en dit was het resultaat. Zou ik dan toch.... zwanger zijn? Sinds vanmiddag ook super misselijk.
Ik geloof van wel hoor!! Ben heel erg benieuwd als je terug op het vaste land bent en kan gaan voor een bloedtest! 😊😊
Ja ga woensdag meteen naar de huisarts voor het verlossende antwoord. Maar ben nu wel even in een blije stemming. Geeft wel hoop. Ow spannend....
Vreemd! Wat gek dat ze eerst lijken af te lopen en nu duidelijk oplopen. Ik denk en hoop voor je dat het wel goed zit. Succes!
Even dit topic gelezen, maar wat bizar!!😮 Hopelijk heb je straks duidelijkheid, ze lopen wel weer mooi op!
Ongelofelijk vol verbazing heb ik deze topic gelezen! Jeetje wat vervelend die onzekerheid. Dus je zit nu tot woensdag hier nog? Je kunt natuurlijk wel een huisarts raadplegen aangezien je daar nog blijft om te vragen of daar even een controle of idd een bloedtest gedaan kan worden? Ik blijf meelezen, wat een onzekerheid! Ik hoop voor jou zwanger♡