Is wel een goede wat rogulli zegt. Denk dat er wel.hcgwaarde uitkomt maar je na 2 dagen eigenlijk beter weer kan prikken dan.
Huisarts wil afwachten... ze zegt ga overleggen maar we willen ook afwachten. Dus heb de vk gebeld. Zij gaan kijken of ik vandaag nog mag langskomen. Spreekuur zit vol dus moet er tussendoor. Dan alles doornemen en eventueel echo en bloedprikken.
Grr die stomme huisartsen ook af en toe. Supergoed dat je dan maar de VK hebt gebeld 👍 Ben benieuwd! Denk dat er op een echo nog niet veel te zien zal zijn maar een bloedtest zou veel duidelijk kunnen maken. Weet je al wanneer je langs kunt komen?
Eigenlijk ben je nog niet verder zo hè. Maar zoals een bbz kunnen ze dat niet zien via een echo dan? Ze moeten natuurlijk wel alles uitsluiten. Wij wachten geduldig met je mee.. Je kunt alleen maar wachten.
Denk dat op deze termijn nog niet te zien is of er evt sprake is van een bbz. Had zelf mijn eerste echo toen ik net 5 weken was en toen kon de gyn dit ook nog niet met zekerheid zeggen.
Vk wil een echo gezien ik rond 8 weken moet zitten.... Doodeng nu. Ze proberen nu een echocentrum te vinden waar ik terecht kan. .
Wow, wat een verhaal en zooooo spannend! Ook ik ben erg benieuwd naar je echo! Laat je t snel weten? Succes straks
Heb even alles gelezen en jeetje wat spannend !! Ik duim dat alles goed zit dat je zwanger bent daar geloof ik wel in Succes !!!
Meiden tnx voor de lieve woorden. Hemel wat ben ik nerveus... Gewoon acute missekijkheid en scheiterij door de spanning :S Zodra ik meer weet laat ik het weten.... er lezen heel wat mensen mee in dit topic en veel reageren..... Ik hoop dat dit mysterie snel opgelost is. Ik hou jullie op de hoogte! Tot vanmiddag!
Wat spannend zeg!! Heel erg nieuwsgierig naar de uitslag!! Hopelijk krijg je wat meer duidelijkheid. Succes straks.