Kunnen jullie eens naar mijn testen van deze ochtend kijken? Ik heb ze in mijn album staan. We zouden volgende maand starten met ICSI behandeling. Maar zou het nu dan toch eindelijk positief zijn of verbeeld ik me maar wat? Alvast bedankt
Ik zie wel een streepje, maar hij is nog wel erg licht. Ik heb zelf ook eens zo'n streepje gehad en toen werd ik een aantal dagen later ongesteld (vmk), maar je moet er denk ik gewoon vanuit gaan dat je zwanger bent Alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Oh dames, Dank je ik dacht al dat ik gek aan het worden was en dat ik het mezelf inbeeld. Ik heb dan ook in die ruim 1,5 jaar nog nooit zo'n test in handen gehad. Ik weet niet waar ik ben. Ik houd jullie op de hoogte. En alvast voorzichtig bedankt voor de felicitaties.
Gefeliciteerd ! Het streepje zal vast snel donkerder worden. Ik heb zelf ook gister getest en zo'n streepje had ik ook,ik wel zwangerschapverschijnselen,maar ik zit nog 5 dagen voor mijn nod. Ik herken het van de vorige x die klachten en toen ad ik buikpijn en is het ook misgegaan en nu geen buikpijn tot nu toe. De vorige x kon ik ookal vroeg testen Laat je het nog ff wten hoe het afloopt?
Natuurlijk ik houd jullie op de hoogte. Ik ehb wel al een paar dagen een zeurende buik. Geen ongi pijn maar heel anders net of er van binnen van alles gebeurt.
Ik geloof het gewoon niet. In het ziekenhuis is ons verteld dat het een wonder zou zijn als het zo zou lukken. En een posi test! En dat terwijl we vanaf 9 februari de bijeenkomst zouden hebben voor ICSI en daarna zouden we meteen starten. Het is zo onwerkelijk!
Zijn het 2 verschillende testen of 2 foto's van dezelfde test? Ik zie streepjes! Lijkt me zwanger Kan je geen kruidvattesten gaan halen (2 voor 4,99) die zijn zo duidelijk.
Ik wilde zometeen een digitale van clearblue gaan halen. En zal eens kijken of ik in de buurt van een kruidvat kom.
Weet zeker dat je nu net zolang zoekt tot je er eentje tegenkomt. En anders ff naar de trekpleister, daar liggen dezelfde testen
Ik heb een test gevonden van het kruidvat die van 2 voor 5 euro. En heb hem net gedaan en het streepje was nu een stuk duidelijker. Het begint langzaam tot me door te dringen.