Positieve zwangerschapstest?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by germar, Dec 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. germar

germar Bekend lid

Nov 30, 2008
    587
    0
    0
    Dank je wel! Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Ik heb je album bekeken, haha ook erg positief..
    Heb jij of misschien iemand anders ervaring met clearblue digitaal? Want wil voor de zekerheid en duidelijkheid toch nog 1 testje doen.
    Groetjes

2. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    4,166
    397
    83
    haal gewoon ene digitale die zijn erg goed.. met of zonder indicator..

3. germar

germar Bekend lid

Nov 30, 2008
    587
    0
    0
    Ik heb de test inmiddels besteld, dus ben erg benieuwd morgen..

4. germar

germar Bekend lid

Nov 30, 2008
    587
    0
    0
    Is het trouwens nodig om 's morgens een test te doen (clearblue digitaal) of mag dat ook tegen de avond? Ik krijg de test morgenmiddag binnen, en wil de test morgen nog graag doen..

5. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,191
    35,889
    113
    Je eerste test was al zo duidelijk, dat wil zeggen dat er genoeg hcg in je urine zit. Je kunt ook makkelijk in de avond of middag de test doen. Ik zou alleen eventueel een uurtje of 2 vantevoren niet teveel drinken zodat je urine niet te waterig is.

6. germar

germar Bekend lid

Nov 30, 2008
    587
    0
    0
    Suus, heb jij ervaring met de clearblue digitaal? Ik heb net ook al ergens gelezen; dat als je de test te lang in de urinestraal houdt, dat de test al onbruikbaar zou zijn.. goed uitkijken dus, haha. Ik dacht omdat ik nu al een positieve? test heb gedaan, het tijdstip dan ook niet meer zoveel uitmaakt. In iedergeval zorgen dat ik voor die tijd weinig drink..
    Groetjes

7. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Ik heb je test gezien en hij is heel erg positief!
    Clear Blue heb ik toen ook gedaan en is erg duidelijk en zijn goede testen! Succes met je zwangerschap!

8. germar

germar Bekend lid

Nov 30, 2008
    587
    0
    0
    Dank je wel!
    De test is best wel vaag, maar zijn toch 2 streepjes te zien. Denken jullie echt dat ik zwanger zou kunnen zijn? Ben best wel onzeker nog. Ga sowieso nog 1 testje doen..

9. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

Oct 17, 2008
    2,780
    0
    0
    meid.. je bent hartstikke zwanger.. en reken maar.. hier op t forum zijn we EXPERTS in streepjesturen en als we twijfelen of niks zien zeggen we het ook....echt..

GENIET! en die indicator digi heeft Dina1983 ook gedaan volgens mij.. ze is er erg tevreden over....ze is dan ook hartstikke zwanger..hihihihi

En idd.. iedereen hier zou een "moord" doen voor zo'n test als de jouwe....ZWANGER ZWANGER ZWANGER!

10. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

Oct 17, 2008
    2,780
    0
    0
    WOW Jutte.. die laatste van jou is idd wel SUPER.. t spat er gewoon vanaf zeg.. ongelofelijk.. nou als je dan nog twijfelt moet je idd naar een ha.. maar dan niet voor een zw.test...whahahahaha...GEFELICITEERD MEIS

11. germar

germar Bekend lid

Nov 30, 2008
    587
    0
    0
    Ha ha dank je wel!
    Ik geloof ook wel dat jullie experts zijn op dit gebied. Ik zelf zit nog niet zo lang op dit forum, dus ja, dan ben je wat onzeker en twijfel je of het echt wel zo is.
    Ik wacht nog op mijn test; heb hem gisteren besteld en helaas vandaag nog niet ontvangen..
    Groetjes

12. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,191
    35,889
    113
    Heb je de test inmiddels? ik heb idd ervaring met de cleur blue, heb die met indicator en zonder indicator gedaan. Wat ik altijd doe is plassen in een potje en dan de stick daarin houden. (geloof 15 seconden, maar moet je even nalezen, staat wel in de gebruiksaanwijzing). Ben niet zo van het plassen over stickjes, want heb het idee dat dat bij mij nooit goed gaat.

13. germar

germar Bekend lid

Nov 30, 2008
    587
    0
    0
    Hoi Suus,

Helaas heb ik de test nog niet.. zou vandaag bezorg moeten worden, maar zal wel morgen worden. Hel leek mij ook al niks om erover te moeten plassen, dus je hebt die mogelijkheid ook om de urine op te vangen? dat doe ik ook veel liever.. Dus hopelijk nog een test in 2008!
    Groetjes

14. Hummie

Hummie Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,503
    0
    36
    oehhhh spannend germar! :D in je album ziet er echt posi uit meis! maar idd je gevoel moet nog ff bevestigd worden! ;)

15. germar

germar Bekend lid

Nov 30, 2008
    587
    0
    0
    Jaaa heel erg spannend.. moet nog ff wachten tot morgen, liefst had ik hem nu al gedaan..

16. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,191
    35,889
    113
    Oh, wat spannend nog voor je meid. (weet wel zeker dat je zwanger bent hoor, maar toch)

Ja, je mag ook gewoon urine opvangen met deze testen, wel zo makkelijk toch.

Hoop voor je dat ie morgen binnen komt.

17. germar

germar Bekend lid

Nov 30, 2008
    587
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik heb inmiddels de clearblue test gedaan en hij is POSITIEF!
    Heb hem in mijn album geplaatst..
    Mijn gevoel is nu bevestigd, duidelijker kan niet
    Groetjes Mariëlle

18. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    4,166
    397
    83
    gefeliciteerd!

wat staat er precies op? 3+ ?

19. germar

germar Bekend lid

Nov 30, 2008
    587
    0
    0
    Dank je wel!
    Ik heb de clearblue met conceptie- indicator gedaan; die geeft aan wanneer de bevruchting (ongeveer) heeft plaatsgevonden. +3 wil zeggen dat ik ongeveer 5 weken zwanger ben..

20. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik deed hem vandaag...voor de grap...ook nog een keer. Ik heb afgelopen week al verschillende testen gedaan, maar zo een week na NOD leek het me leuk om de duur bevestigd te zien. Nu ben ik zoals jullie zien, waarschijnlijk 5 weken en 1 dag zwanger. Ik weet wanneer de eisprong was. Maar de test geeft aan 2-3, m.a.w. 4 tot 5 weken zwanger. Moet ik me nu zorgen maken?

Share This Page