Vandaag 8 of 9 dpo, en shit mijn testdrang weer niet onder controle Onderstaand resultaat. Ik weet, uit ervaring, dat het nog alle kanten op kan. Twee miskramen achter elkaar. Maar ik lijk wat te zien... jullie? Bedankt voor jullie reacties en het meekijken
Als ik mijn scherm kantel lijk ik ook wat te zien... Maar je bent nog vroeg hé! Durf het ook niet met zekerheid te zeggen hoor! Even een dagje overslagen en dan opnieuw testen, dan zal hij veel duidelijker moeten zijn! Succes!
Ik zie ook een 'kantelstreepje'! Ik hoop zo voor je dat het goed gaat komen deze keer! Ik heb mn duimen al bij iemand anders ingezet, maar zal met mn tenen gaan draaien oke?
Ok.... net nog een sensitest gedaan met niet echt geconcentreerde urine... En binnen 5 minuten dit...
Je bent wel vroeg maar ik zie iets alleen zet ik beeldscherm letterlijk tegen me hoofd aan haha. Morgen met ochtend urine dan zal hij al iets donkerder moeten zijn als je toch zwanger bent.
Heeeeeeel misschien... als ik mijn laptopscherm kantel... lijk ik iets te zien! Spannend hoor! Ik snap je wel met het vroege testen en de onzekerheid. Maar of je test nou wit lijkt of niet.. het zegt inderdaad nog helemaal niks! Spannend hoor... succes!