Positieve zwangerschapstest????

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Felieske1994, 1 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Felieske1994

1 apr 2017
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste allemaal,

Na velen van jullie verhalen gelezen te hebben zit ik op dit moment op het wachtbankje.
    Nu de eerste poging en zit 4 dagen voor mijn NOD.
    Vanmorgen een eerste test gedaan met de early van kruitvat.. alleen is hij zo onduidelijk dat ik niet goed weet wat ik moet denken.
    Heb hem ook pas na 20 minuten bekeken..
    Hoor veel verhalen van een streep is een streep.
    Maar ook weer een hoop andere dingen. Ben benieuwd wat jullie vinden jullie kunnen de foto vinden tussen mijn eigen berichten.
    Dankjewel alvast!!

Groetjes een onzekere muts 😂

2. Felieske1994

1 apr 2017
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is me gelukt foto bij te voegen!

Ook wil ik nog even zeggen dat ik wel echt het gevoel heb zwanger te zijn nog voor de test.
    Allerlei kwaaltjes en veranderingen vaak plassen kokhalzen etc maar goed een lichaam kan ook gekke dingen doen hè haha

Groetjesss

Bijgevoegde bestanden:

3. Kelliej

Kelliej Actief lid

7 mrt 2017
    104
    0
    16
    Ik zie wel iets! Spannend.. :)

4. Klowee

Klowee Lid

13 sep 2016
    73
    9
    8
    België
    Ik zie ook iets :)

5. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.840
    113
    Ik zie niets op je test maar ik denk dat dat aan het scherm van mijn laptop ligt. Ik zou als ik jou was de 2 voor 5,- testen halen. Die zijn veel gevoeliger dan deze plustesten. Ik vind deze plustesten sowieso niet zo fijn :)!

Ik hoop voor je dat het raak is.

6. Anonymous1223

Anonymous1223 Actief lid

8 jul 2015
    188
    0
    16
    We kunnen elkaar de hand schudden! Ik heb ook een lichte test gedaan, maar wel met de 2v5. Iedere drie dagen verdubbeld je heg, dus ik zou vooral blijven testen. Toch denk ik dat je voorzichtig blij mag zijn hoor!
    Anders op nod testen met een digitale van cb, dan weet je het 'zeker'. Ik ga voor je duimen!

7. Felieske1994

1 apr 2017
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor de snelle reactie's :)
    Heb inderdaad meer slechte dingen gelezen vandaar ook de vraag :p
    Heb ook al 2v5 euro klaar liggen voor morgen daar lees ik heel veel positieve dingen over.
    Hopelijk lukt het bij jullie ook voor de gene die zwanger willen worden 😘

8. Felieske1994

1 apr 2017
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anonymous jij ook al :p super spannend hoop dat het raak is voor je.
    Ook die van CB met week indicator ligt al klaar haha erg hè 🙈

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.982
    15.610
    113
    Nabij Utrecht
    Dit is een grijze pennestreep en dus negatief.
    Daarbij heb je de test na 20 minuten afgelezen e dat moet echt binnem 10 omdat deze test snel een vage valse streep laat zien.

Ik zou deze test negeren en hopelijk krijg je morgen op de kv 2v5 een mooie roze streep ;)

Hoe zeker ben je trouwens van je eisprong en dus je nod?
    Als je net gesopt bent met de pil kan je cyclus ook nog aan het ontpillen zijn ;)

10. Felieske1994

1 apr 2017
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    de streep is mijn handen duidelijk blauw mischien niet te zien op de foto.
    ik weet mijn ovulatie en nod omdat ik met ovulatie testen gewerkt heb. met een donor (zijn een lesbi's koppel).
    en hebben het gedaan via zelfinsiminatie.
    ook heb ik een ovulatie app. en dit kwam mooi overheen met de positieve ovu test van CB met dubbel hormoon indicator.
    ik heb 3 dagen geleden ook al zon test gedaan, weet het dikke onzin natuurlijk.. maar daar stond echt geen 2e streep zelfs niet na een paar uur.
    vandaar dat ik toch echt aan het twijfelen ben.
    zou het morgen nog zin hebben om te testen of nog ff wachten?

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.982
    15.610
    113
    Nabij Utrecht
    Je ovi test was dus 12 dagen geleden positief? Of 10 dagen geleden?

Je zou morgen wel kunnen testen hoor. Maar dan wel ff een andere dat deze plustest doen.

Maar deze test test zou ik niet als positief beschouwen. Het is een pennestreep en dat geeft deze test heel vaak helaas (blauw of grijs) buiten afleestijd :x

12. Felieske1994

1 apr 2017
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    jaa inderdaad was ik ook zeker van plan :p
    heb kruitvat 2v5 voor morgen,en CB digitaal voor op de NOD zelf!
    op 21 of 22 ste heb ik mijn piek gehad.
    21ste smiddag's/savonds positieve ovulatie test action.
    22ste smorgens een smile met CB

13. Felieske1994

1 apr 2017
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal!

Denk dat deze ronde over is voor mij
    Erg vervelend als je denkt eerst een positieve plus te hebben met de kruitvat early!! Sommige van jullie hadden me al een beetje gewaarschuwd dus heb dat ook in mijn achterhoofd gehouden.
    Vanmorgen met de 2v5 euro gewoon een spierwitte test! Nu moet ik wel zeggen dat ik nog 3 dagen voor mijn nod zit dus wacht het nog ff af.. maar aangezien deze test al zeer vroeg aanslaat lijkt me het niet zo.
    Dus op naar ronde 2! Kans dat het in 1x zou lukken zonder veel ervaring met ovulatie testen en een donor leek me al klein haha maar je weet het natuurlijk nooit.
    Weet nu ook dat je lichaam je echt zwaar voor de gek kan houden.
    Had allerlei begin klachten tot kokhalzen toe haha maar dat zal dan wel geweest zijn omdat ik er teveel mee bezig was!
    Voor mij geen vroege testen meer.

Groetjes en een fijne zondag allemaal

14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.982
    15.610
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zou je eisprong houden op de 24e. Dat zou betekenen dat je vandaag pas op 9 dpo zit en is er nog alle kans hoor :):)

15. Felieske1994

1 apr 2017
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor je reactie!
    Dat maakt je toch weer een beetje positief :)
    Wat houd dat dpo eigenlijk in? Zie dat hier zo vaak staan haha

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.982
    15.610
    113
    Nabij Utrecht
    Dpo betekemt Days Past Ovulation.
    Ofwel de dagentelling na je eisprong :)
    Er vanuitgaande dat je eisprong op 24 maart was (nacht van 23 op 24 mrt, 48 uur na je lh piek) dan is 25 maart 1 dpo, 26 maart 2 dpo etc etc.
    En vandaag dus 9 dpo :)
    En bij een innesteling op 7-8 dpo is het volkomen logisch dat je dan nu nog niet posi test :)
    Hchg komt pas 2-3 dagen na innesteling vrij in een waarde die een test kan oppikken.

17. Felieske1994

1 apr 2017
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooh haha te vroeg dus zowiezo :D
    Leert hier nog wat bij super!
    Dan zit mijn kalender er dus een beetje naast..
    Heeft wel 50 miljoen downloads.
    Welke gebruiken jullie?
    Bij mijn eerste zoon was het op de normale manier (had toen een mannelijke partner) en was het in de eerste maand meteen raak. Maarja dat wil nu natuurlijk niks zeggen.
    Dankjewel je hebt mijn dag goed gemaakt haha ik wacht nu gewoon tot ik ongesteld word en zie wel wat er gebeurd :) jullie horen van me als ik nieuws heb!
    Echt leuk dat dit bestaat

18. Ongeduldig26

Ongeduldig26 Fanatiek lid

7 jul 2015
    1.522
    1
    38
    Deze testen geven altijd zo'n streepje.
    Hopelijk krijg je alsnog een streepje !

19. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.982
    15.610
    113
    Nabij Utrecht
    Ik gebruikte geen app behalve fertility friend maar dat is voor temperaturen ;)

Reden waarom ik geen app heb gebruikt is omdat ze uitgaan van gemiddelde. En er zijn niet veel vrouwen die een cyclus hebben volgens het gemiddelde ;)

Volgens het gemiddelde (mijn cyclus is 28 dagen), zou mijn eisprong op dag 14 zijn en 14 dagen daarna mijn nod.

Echter met tempen erachter gekomen dat mijn eisprong op dag 16-17 is en 10-11 dagen daarna mijn nod :)

20. manaolana

manaolana Niet meer actief

En TS heb je inmiddels nog een keer getest? Of ongesteld geworden? Hopelijk niet dat laatste natuurlijk.

En over de app, die kun je gebruiken om de lengte van je cyclus bij te houden en zo maar ik zou inderdaad niet af gaan op de vruchtbare dagen die de app aangeeft ;). Dat blijft toch een gokje want de app kan helaas niet in je lichaam kijken.

Deel Deze Pagina