We hebben een voorzichtige wens voor een tweede ( eigenlijk derde..) kindje. Nogal een lange voorgeschiedenis van miskramen, een vroeggeboorte, en een hele zware zwangerschap van mijn dochter ( weeen vanaf week 18). Getest vanmorgen omdat ik zulke zere borsten heb...
Het zal wel op niks uitlopen denk ik. Bij beide doorgaande zwangerschappen heb ik op dag 12 dpo een innestelingsbloeding gehad, tot nu toe niks...
Maar dat is geen vergelijking toch? Ik heb bij de eerste 2 mk en de eerste goede zwangerschap een innestel bloeding gehad. Nu niet.... pas met 6 weken iets. Dus dit gaat echt niet op. Verder ken ik deze testen niet, lees alleen soms over vals positieve streepjes maar ik heb zelf nog nooit vals positief getest en ga er vanuit als het je ovulatie niet is, dat er dan wat speelt. Spannend hoor. Succes
Ik zie hem ook! Spannend! En ik heb hier nog nooit een innestelingsbloeding gehad, bij geen een van mijn zwangerschappen.
ik zie het streepje duidelijk hoor. ook ik heb nu twee zwangerschappen (1 miskraam) waar ik bij beide geen innesteling bloeding heb gehad hoor komt vaker niet voor dan wel. ik heb ook altijd met sensitest getest en ik vind ze super ook ik begon met zo een streepje en zie onderschrift toch wel heel spannend voor je de komende tijd ivm je voorgeschiedenis ik duim voor je
Ahh spannend! Die van 2 be Sure zijn namelijk echt bagger.. ik ben benieuwd aankomende dagen duim voor een mooie oploop! 🍀
Is misschien ook meer een gevoel van me. Dl was er pas na 5 jaar. We hebben het er eigenlijk pas net over gehad dat we wel een tweede willen. Zou wel heel sterk zijn als ik vrijwel gelijk zwanger ben ( en blijf..). Maar we wachten af! Wie weet zijn de wonderen de wereld niet uit
Spannend madelein! Ik zie zeker een streep Ga duimen!! Voor een sensitest vind ik hem best wel duidelijk Ik had echt een tuur op de sensitest en al een duidelijke streep op de kv