Ik zie ik zie wat jij hoop ik ook ziet

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mirjam04, 22 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    Ik hoop dat er van de foto's nog iets overblijft en dat jullie het ook zien! Zou dit iets zijn denken jullie? Blijven deze testen echt spierwit als er niets is?? Ik ben nog erg vroeg hoor, maar ik kon me uiteraard niet bedwingen.... Ik had op 12-11 een posi ovu test. Vorige maand een vmk gehad en toen teste ik ook al zo vroeg positief. Al weet ik dat dit uiteraard met veel factoren samenhangt. Deze test was trouwens na een half uur weer helemaal wit. De foto is dus binnen de aflees tijd.

Bijgevoegde bestanden:

margarethd vindt dit leuk.
  2. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Als hij na een half uur weer wit was, denk ik dat hij negatief is, sorry. Predictors drogen juist langzaam op en zijn na een half uur een stuk donkerder dan binnen de afleestijd.
    Ik zie overigens ook niks op je foto’s :(

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Dit idd helaas.

4. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Wat @kwebbelsnoes zegt.
    Gewoon over een paar dagen weer testen, hopelijk dan wel een mooi streepje!

5. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    Oké dankjewel meiden, ik ga gewoon nog even door met testen :)

Maar blijven deze testen wel echt omo wit als je niet zwanger bent? (Heb hem er toch nog even bij gepakt maar er is nog steeds een inimini streep. Niet super duidelijk, maar ik zie hem wel)

6. Nieuwsgierigbijtje

Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Deze testen blijven omo wit. Heb wel eens gezien dat ze op LH reageren maar dat is niet in jouw geval. Hopelijk een mooie oploper!

7. Junirose

Junirose Bekend lid

29 apr 2019
    835
    693
    93
    Vrouw
    Ik heb áltijd een positieve test als ik predictor gebruik. Erg onbetrouwbaar bij mij. Zelfs een duidelijke roze streep als ik ongesteld ben.. vraag me niet waar het aan ligt want ik heb werkelijk waar geen idee!

8. Nieuwsgierigbijtje

Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Verhoogd LH misschien

Deel Deze Pagina