Positieve zwangerschapstesten en negatieve claerblue digital lue

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door leli, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leli

leli Lid

21 nov 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve dames,
    Ik heb vanmorgen een normale zwangerschapstest gedaan van (kan 2 dagen voor maandstonden) en vanmiddag nog eentje en beide waren positief. Ik wou graag een vette plus zien dus deed ik er nog een digitale, Die gaf negatief!! mijn maandstonden waren voorzien voor 8januari, heeft iemand van jullie al zoiets gehad? Veel dank voor jullie reactiesxxx

2. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Heb je een foto van je posi zw.testjes? En je laatste maandstonden waren van 8 januari, bedoel je dat?

Hopelijk was je toch te vroeg voor de digitale CB, was het met of zonder indicator?

3. leli

leli Lid

21 nov 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik krijg de fotos er niet op, ik kan de knop van uploaden vanuit Pc niet aanvinken, heb al keivaak geprobeerd. Ja,Laatste maandstonden waren op 8januari, ik hoop dat de claerblue fout is, 2 normale testen met een rose brede streep lijken mij toch zeker bizar als fout positief maar jà je leest dat zo vaak dat je erg gaat twijfelen.

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.999
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Welk merk was je gewone testen.
    En welke digitale had je? Met alleen de woorden zwanger/niet zwanger of ook degene die de weken aangeeft?
    Die zonder weken is niet zo gevoelig namelijk. maar die met weken is juist wel gevoelig.

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.999
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Overigens lees ik dat je pas op 13 feb kan testen. dan zit je nu nog een week voor je maanstonden en dan heb je wel heel vroeg getest waardoor het nog alle kanten op kan.

6. Dorientje101

Dorientje101 Actief lid

29 dec 2011
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    indd die met de weken er op is wel gevoelig, alleen de weken kloppen niet ;) bij mij gaf die aan van 1-2 week maar was 5 week ;)

7. leli

leli Lid

21 nov 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel dank allemaal, het was de test met indicator, alle testen waren precair (mochten enkele dagen voor de eerste nod gebruikt worden), ja ik ben een vroegtesterje 'foei,hihi' zou het moeten afleren want levert enkel stress, hartelijke groetjes uit brussel

Deel Deze Pagina