Hallo dames, daar was ik weer met een vraagje. Afgelopen vrijdag en zaterdag had ik een positieve ovu test zo eent je van cb met een smiley. Nu had ik vandaag nog 2 testjes van de kv gevonden (ovu testjes) dua denk ach waarom niet maar deze was ook positief? Iemand ervaring met kv ovu testen of ben ik extreem lang vruchtbaar?? T weekend had ik trouwen! Ook geen slijmverlies en nu wel?
Voor de zekerheid doorklussen. Wanneer de LH piek langer duurt ben je niet langer vruchtbaar, dat blijft gewoon hetzelfde. Na 1 positieve test hoef je niet meer te testen, gewoon minstens een week om de dag klussen.
Bedankt voor de snelle reactieew. Watklussen betreft donderdag vrijdag zondag en strakjes ook nog eventjes dan kan hetdaar nirt aan liggen iig
Op die ovu's met een lijntje om te vergelijken word ik nooit wijs. Die zijn altijd vergelijkbaar van dikte en lijken altijd wel positief.. De CB met smiley ook overeenkomen met mijn temp kaartjes.. Ik zou dus in 1 cyclus ook maar van 1 merk ovu test uitgaan.. Doorklussen kan nooit kwaad natuurlijk.. veel plezier
Kruidvat gelijk in de prullenbak, als ik die testen moest geloven was ik het hele jaar door vruchtbaar hihih
Idioot dat ze die dingen nog verkopen.. ik heb in twee jaar nog nooit een positief verhaal over deze testen gehoord..