met ochtendurine gedaan allemaal? Ochtendurine is namelijk geconcentreerder en daar zit dan ook het meeste hcg hormoon in. Dus kan het zijn dat bij gewone urine de test negatief is en bij ochtendurine positief. Over het algemeen zijn die van cb heel erg goed. En anders even naar de HA voor doorverwijzing bloedtest? Succes! Liefs
hoi hoi mijn huisarts dacht dat een miskraam is maar ik heb nog geen bloeding . ik heb ook bloed geprekt in ziekenhuis morgen hoor ik de uitslag. groetjes
Marbella, heel veel succes, ik hoop dat het bloedonderzoek een positieve uitslag heeft! Grtz annemieke
hoi hoi mijn huisarts dacht dat de test fout is of een miskraam . ik moet blijven testen . maar ik heb geen bloeding en het was een test van cb met drie stuks de eerst heeft positief gegeven en de anderen niet dus hij kan niet fout zijnen het is een aparaatje en niet twee of drie maar ja. ik ben moe van de woord misschien . ik maak mij zelf niet meer gek ik ga pas over 3 of 4 weken testen.ik heb geen antwoord gekregen aan mijn vragen het blijf misschien dat of dat. groetjes groetjes
Maar je had dus wel hcg in je bloed. Bij mij was de waarde na 7 weken teruggezakt naar 8, dus het was of een hele prille zwangerschap of een miskraam. Het was dus duidelijk het laatste, omdat je na 7 weken een hogere waarde moet hebben. Ik hoop voor je dat je over een paar weken alsnog een positieve test doet. Alhoewel als de huisarts over een aantal dagen je nog een keer bloed laat prikken en de waarde is gedaald of gestegen dan weet je ook genoeg.
hoi hoi ja klopt de dokter heeft percies zelfde gezegd.alleen ik begrijp niet zo goed wat hij bedoelt met een pril zwangerschap.dus ik wacht nog even en dat vraag ik weer een bloed test. groetjes