Positieve zwangerschaptest op de 17 dag sinds de laatste menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door verona, 18 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kvinna

kvinna Niet meer actief

Tjonge, wat een verhaal, gefeliciteerd!

2. verona

verona Lid

18 jan 2010
    31
    0
    0
    Dank allemaal voor de felicitaties!

Het voelde echt als de menstruatie, en duurde ook een paar dagen! Het enige verschil die ik me nu kan herinneren is dat ik geen stolsels zag, en de kleur was nogal anders, heel rood. Maar dat kwam, dacht ik toen, door de nieuwe soort ob tampons die ik voor het eerst had gebruikt...

3. Jollie78

Jollie78 Actief lid

26 jun 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    Verona, wat een geweldig verhaal!

Ik heb het net gelezen en wilde halverwege al gaan reageren. Zelf heb ik vlak voor m'n NOD positief getest, maar een paar dagen later ging het mis. Ik had de hoop dat het niet zo was, omdat het bloeden niet meteen doorzetten. Net voor het wel doorzette had ik nog een test gedaan, maar die bleef spierwit. Mijn hcg is dus niet lang gebleven. Nu gaan we gewoon weer vol goede moed verder.

Ik ben heel blij voor je dat het in jouw situatie wel goed gaat. Altijd fijn om ook positieve verhalen te lezen.
    Geniet van je zwangerschap, en inderdaad de "Spannende" weken zijn bij jou dadelijk snel voorbij!

4. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

5 jan 2010
    523
    0
    0
    Verona gefeliciteerd wat een mooi verhaal heerlijk dat het allemaal goed gaat en dat je lekker kan genieten nu.
    Hele fijne zwangerschap gewenst.

Deel Deze Pagina