Steeds pijn in m'n onderbuik

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MC86, 14 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    #1 MC86, 14 feb 2010
    Laatst bewerkt: 14 feb 2010
    Ik voel sinds eind vorige ronde constant van alles in m'n onderbuik. Een soort zeurende pijn, lijkend op menstruatiepijn alleen is het lang niet zo erg.

Gisteren heel duidelijk mijn eisprong gehad. Ik heb 'em tot nu toe elke maand gevoeld, maar gisteren was hij wel heel erg (kon bijna niet meer lopen van de pijn)! Na een paar uur was de eisprong-pijn weg. Ondanks de pijn nog wel geklust, gelukkig :D

Maar vandaag is de lichte zeurende pijn weer terug. Ik ben heel benieuwd wie dit herkent en of iemand weet wat het kan zijn.. Wil me niet onnodig zorgen maken!

2. music4life

music4life Niet meer actief

dan is het waarschijnlijk je ei sprong geweest ik krijg heel vaak migraine bij mn ei sprong! kan je echt last van hebben hoor,,

3. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Maar de pijn is er constant. Niet dezelfde pijn als bij de eisprong, stukken minder pijn en niet alleen aan 1 kant. Ik denk niet dat ik de hele maand last heb van de eisprong :D

4. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Niemand.. ?

5. Schism

Schism Actief lid

10 jun 2009
    277
    0
    0
    IK weet niet wat het is, maar ik weet wel dat ik het deze maand ook heb. Vreemd he? Ben ook vaak misselijk en onwijs moe. Zou bijna nog een test gaan doen :p

Maar even zonder gekheid, de afgelopen maanden was ik heel licht ongesteld, dus ik hoop eigelijk dat dit betekent dat mijn baarmoeder nu echt een flink nestje aan het bouwen is daarbinnen, want zoals het afgelopen maanden was was het echt te weinig volgens mij.

6. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Dat is wel vreemd ja! Misschien heeft het dan toch allemaal met ontpillen te maken? Ik geloof het gewoon niet echt, want dan zou ik het al eerder gemerkt moeten hebben.

Wie weet betekent het inderdaad wel wat goeds! Een nestje in aankomst zou leuk zijn :D

7. Schism

Schism Actief lid

10 jun 2009
    277
    0
    0
    Ik heb geen idee of het ontpillen is, ik zit immers al in ronde 5 met redelijke lange cyclussen. Dus dan ben ik wel lang aan het ontpillen? Maar het gevoel zit wel echt in mijn baarmoeder. We gaan het zien, hoop dat het een goed teken is ;)

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Bij mij zit de pijn ook echt in mijn baarmoeder. Ik heb veel ervaringen met verschillende pijntjes in de darmen, maar dat is echt anders. Vandaag voel ik de pijn ook weer! Spannend!

Hou je me op de hoogte, Schism?

9. mama 2011

mama 2011 Niet meer actief

@ mamacharlotte86

ik heb dat elke ronde die zeurende pijn in mijn onderbuik en word toch dan ongi:( ik heb dat iedere keer vanaf mijn eitje!
    ik wil je niet ontmoedigen hoor in welke ronde zit je?
    succes met wachten

10. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ anoniempje 1985: Zit nu in mijn 3e ronde. Had het vorige ronde ook na de eisprong. Maar het is gebleven en had het dus nu ook de 2 weken voor m'n eisprong. En nu na de eisprong ook weer.. :S

11. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    bij mij was t dus wel ontpillen ik heb er ruim een week last van gehad een flinke spierpijn gevoel en er bijna geen broeken op kunnen hebben maar ben toch echt ongie geworden.....

12. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ook altijd na mn ei last van een zeurende pijn. Helaas is dit nog geen teken geweest van een zwangerschap ofzo.

13. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Thanks voor de antwoorden. Maar nogmaals; de pijn is sinds deze maand ook vóór mijn eisprong, eigenlijk gewoon constant gedurende mijn cyclus.

Ik heb er gewoon mijn vraagtekens bij wat het allemaal betekent. Mijn moeder heeft endometriose gehad. Nou is dat niet erfelijk, maar die heeft altijd buikpijn gehad. Ben eerder een beetje bang voor de oorzaak van de constante pijn! Pijn tijdens de LF van de cyclus hoor je vaak, maar constante pijn ...?

Ik ben er bij het stellen van mijn vraag in deze topic ook niet vanuit gegaan dat het een zwangerschapsteken is. Ik zoek er ook verder niet teveel achter, hoewel het natuurlijk vervelend blijft!

Ben gewoon benieuwd of er meer meiden met deze klacht zijn. Misschien dat ik me dan wat minder zorgen hoef te maken!

14. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    meis als je daar bang voor bent moet je gewoon een keer naar de dokter gaan die weten het echt t beste

15. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    hoi..

ik had het in de vorige ronde ook.. direct na mijn ei..
    toen ging het weg na ong. een weekje ofzo..
    toen kwam het net voor mijn ongi datum weer terug..
    ik dacht toen dat ik ongi werd.. maar nee.
    ik was zwanger, helaas is dat geeindigd in een MK met 6 1/2 week.
    dus zit nu weer in ronde 3.. maar die symptomen die ik toen had heb ik totaal niet op dit moment.. dus ik denk dat we ronde 4 ingaan.
    succes!! maar ik zie wel hoop ik jou verhaal ;)

liefs

16. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Hoi brunette,

Wat naar dat je een miskraam hebt gehad!
    Zie dat je bijna kan testen, spannend! Deze ronde nu dus helemaal geen symptomen ofzo?

Sterkte ermee! Ik zal hier ook wel weer laten weten hoe deze cyclus afloopt ;)

Deel Deze Pagina