Ik voel me echt zwanger!(last van mijn borsten moe misselijk) heb net een test gedaan kruidvat 2 voor 5 maar die negatief! Nu moet ik pas vrijdag of zaterdag ongesteld worden zal ik dan toch te vroeg hebben getest?? Wat denken jullie? Groetjes
Ja het zou kunnen dat je te vroeg hebt getest inderdaad. Niet lullig bedoelt maar ik snap het "vroege testen" ook nooit. Geeft alleen maar onzekerheid en is zonde van je geld. Ik hoop voor je dat je alsnog een positieve test mag krijgen.
Meid het kan heel goed te vroeg zijn geweest. Mijn duimen draaien. ( ik ken zelfs iemand die pas na 3 weken overtijd positief testen)
Hou alle opties nog even open. Ik had zelf ook een negatieve test (zelfs op m'n NOD) doordat de innesteling later plaatsvond. Helaas zijn zwangerschapssymptomen ook de symptomen vlak voor je ongesteldheid, frustrerend hé. Ik zou zaterdag nog eens testen. Succes!
bedankt voor jullie reactie's! Ik ga nu ook wachten tot zaterdag! Wat gewoon ook heel vervelend is dat mijn cyclus 6 weken duurt! Dus stel dat het negatief is moet ik weer zo lang wachten.... grrr
he meid het kan wezen dat je idd te vroeg hebt getest. hier nog zo'n iemand. gister getest natuurlijk veel te vroeg maar ja ik denk dan je weet het nooit. en wat maakt het eigenlijk uit dat je het een week eerder weet dat je zwanger bent. ja helemaal niks. dus ik heb geen testen meer in huis en haal ze ook niet pas als ik denk van nou nu mag ik toch wel eens een test doen. volgende week ofzo dan haal ik pas een test! meid succes met wachten ik zal voor je duimen! liefs sulight
Hoi, Nou ik ben nu ruim 3 weken overtijd maar heb ook nog geen positieve test gehad, maar ook geen ongi, dus alles kan (helaas....)
Niets is onmogelijk. Bij mij ook geen positieve test, tot gisteren, alles kan, probeer nog eens, zou ik zeggen! Met welke test test je? Ik moet zeggen dat de kv test veel beter weergaf dat ik zwanger ben dan de mat care ultra (!!!) die dan uiterst gevoelig zou moeten zijn. Ik heb er uiteindelijk 3 gedaan, en alle drie positief, dus het kan niet meer missen. Nou maar hopen dat alles goed blijft gaan....
Hee Tanya, Hier nog steeds geen ongi, afgelopen woensdag voor t laatst getest met kr2v5. Ik zit nu op dag 62... ik wacht af tot einde van de week anders toch amar even de huisarts bellen voor een checkup.