Positiewinterjas

Discussion in 'Zwangerschap' started by pientje1, Sep 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

Apr 18, 2010
    3,248
    2
    0
    n.v.t.
    Ik heb in mijn vorige zwangerschap bij de perry sport een winterjas gehaald in een maat groter, geloof voor mannen. Die vallen prima over een dikke buik heen (zijn lekker breed). Was 50 euro kwijt en hij is nu nog lekker op hele koude dagen en kon hem ook goed over de draagzak gebruiken.

2. Caro1

Caro1 Actief lid

Oct 26, 2008
    123
    0
    0
    Bij m'n vorige zwangerschap had ik een dure positiejas gekocht die met 25 weken niet meer dicht ging en ik was echt niet bovengemiddeld dik. Oer chagarijnig de jas teruggebracht (kreeg gelukkig geld terug na de ruiltermijn). Moet netjes zijn voor m'n werk dus mooie wollen cape-jas gekocht en voor gewoon buiten een XXL heren ski jas bij Scapino. Zeer betaalbaar en heeeerlijk warm. Ik koop nooit meer een positie jas!!

3. Melanne

Melanne Actief lid

Apr 16, 2007
    371
    0
    0
    Ik heb van die heerlijke gebreide poncho's voor over mijn normale winterjassen.

4. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ik ga gewoon een normale jas kopen in een maat groter of misschien wel twee. ik wacht er wel even mee totdat ik hem echt nodig heb. ik wil er niet meer dan 30 euro aan uitgeven en zag op bonprix dat dat wel ging lukken:)

5. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

Aug 18, 2012
    927
    1
    0
    Ik heb vorige maand op marktplaats een hele gave Mamalicious winterjas gekocht voor 15 euro! Ziet er nog heel goed uit! Ik ga zeker niet een nieuwe jas kopen voor die paar maanden! En in je eigen winterjas 'staat' je buik nog als je al niet meer zwanger bent, dat vind ik niet mooi en zonde van mn winterjas.

6. Jammie

Jammie Actief lid

Jul 17, 2008
    198
    0
    0
    Toevallig vorige week een winterjas besteld op de website van ik en mijn kind. Van mamalicious van het vorige seizoen met 70% korting...

7. Non18983

Non18983 Bekend lid

Apr 9, 2012
    517
    0
    16
    Lelystad
    Een kennis van mij heeft toevallig een hele mooie positie winterjas over , die mag ik van haar overnemen :)

8. Mv2m

Mv2m Lid

Jul 29, 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wilde inderdaad ook de website van ikenmijnkind.nl aanbevelen ivm de positie winterjassen.

Zelf denk ik dat ik mijn winterjas (met een A lijn) nog aankan. Heb hem toevallig gisteren nog even gepast en toen paste hij nog met de onderste knoop wel open. En denk dat ik er een poncho bij gaat aanschaffen.

9. acnaib

acnaib Bekend lid

May 19, 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Bij Cranenbroeck heb je goedkope jassen. Daar heb ik ze bij de vorige zwangerschappen ook gehaald omdat het toch maar voor een paar maanden is.

10. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

Feb 11, 2012
    1,947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Ik lees even mee, ben ook in december uitgeteld. Goed topic zeg, hier had ik niet eens over nagedacht :)

11. gwen84

gwen84 Lid

Jul 14, 2012
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 3 december uitgeteld, en heb eigenlijk een jas van mijn vriend ingepikt! Hij draagt die nog maar zelden, is natuurlijk geen super vrouwelijke jas, maar wel lekker warm en mijn buikje past er in! Maar hoop dat het september/oktober nog redelijk lekker weer is, zodat ik mijn colbertje met een sjaal kan dragen, en die jas alleen in november nodig heb.

12. femkes

femkes VIP lid

Jul 24, 2007
    9,088
    10,382
    113
    Ik ben in maart uitgerekend, dus ik ga sowieso de kou in. Ik kan me gewoon heel eerlijk niet meer herinneren hoe dik ik was bij de eerste. Ik weet dat ik mijn jassen nog aankon, maar mijn winterjas zit strakker dan mijn zomerjas. Het probleem is echter dat ik nu nog een minibuikje heb, dus ik wil nu ook nog niets kopen. Het is trouwens wel een goed topic. Ik had een hele leuke jas gezien, maar dat zal ik dan nog maar niet doen, beetje zonde als ik die straks niet meer aan kan.

13. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

Nov 18, 2011
    2,497
    2
    38
    Ik heb al jaren een jas met een cirkelvormige schnit. Hij hangt mooi om m'n schouders, heeft wijde mouwen, die omgerold heel leuk staan, maar afgerold wel zo lekker warm zijn. En de rest van de jas is ontzettend wijd. Zit nog een stolpplooi bovenaan de rug voor nog meer volume, dus dat gaat hem worden. Het is een dingetje van de H&M, een wollen uit z'n afdeling die ze alleen in grote steden in de winkels hebben hangen. Normaal staat ie chiq-trendy, straks past ie gewoon nog steeds.

Vind die positiejassen echt niet mooi over het algemeen. Het zijn allemaal van die jack-achtige units, of jassen die eigenlijk gewoon over je buik openvallen. Daar zou ik - uitgerekend eind februari- toch echt niet zoveel geld aan uitgeven.

14. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Ik heb een A-lijn jas van ehhh dat merk van de V&D. Ik ga er vanuit dat ik die deze winter wel aankan en anders wordt het een fleecetrui met een dikke sjaal. Ik heb het altijd heel warm als ik wat verder ben in de zwangerschap, dus dat scheelt.

Share This Page