Ik ben al een tijdje misselijk als ik elke keer in bed lig en de verlos weet hiervan...Ik heb ook heel erg last van harde buiken... Maar vannacht lag ik dus opbed en ja hoor ik moes overgeven... Maar was heel vaag want voelde het niet aankomen ik was wel misselijk maar dat is elke avond en ik deed me mond open en daar kwam echt alleen maar heel veel slijm en waterachtig spul uit... geen brokjes of zo van het eten... want ik dag dat ik moest hoesten maar dat was dus niet zo... Ik ben in de eerste 3 maanden van de zwangerschap erg misselijk geweest heb wel gegeten in die tijd maar waarom ben ik nu zo erg misselijk... De verlos weet niet echt iets te doen ze zeiden alleen van ja je bent de eerste 3 maanden erg misselijk geweest en meestal komt het in de laatste weken nog wel ff terug... eet gelijk voordat je opstaat ... Dus ik doe dat maar help niet... iemand een idee of tips... of wat het zou kunnen zijn of doen...
Hai, hier ook nog steeds misselijk maar met medicijnen wel redelijk onder controle te houden. De gewone misselijkheidsmiddeltjes werkten hier niet en krijg nu omeprazol ( maagbeschermer ) mag alleen door de ha en gyn voorgeschreven worden en niet door de Vk. Misschien helpt dit ook bij jou? Als ik spuug komt er ook zelden eten mee, voornamelijk m'n drinken en wat slijm wat er uitkomt ( m'n hele zwangerschap al ) Sterkte ermee in ieder geval, weet hoe vervelend t is!
Sterkte hier mee, kan t komen doordat je uk zo hoog ligt? btw Omeprazol is ook bij de drogist te verkrijgen...
Kun je het hoofdeinde van je bed niet iets omhoog zetten? Desnoods door een kussen onder het matras te leggen. Helpt hier redelijk goed als ik misselijk ben.
Hier hetzelfde probleem... Ik eet zo weinig mogelijk, gezouten of vettig eten en drink alleen nog maar water. Als ik mij daar de hele dag aan hou heb ik er savonds geen last van.
Bij mij komt t niet doordat hij hoog ligt, hij ligt overdwars namelijk... Hij maakt t me dus niet zo gemakkelijk En ja? Omeprazol bij de drogist? Ook raar dan dat dr Vk zei dat ze t niet kon voorschrijven! Misschien dat ik een hogere dosis heb dan ofzo...
de kleine lig al aardig laag was op de echo vandaag te zien... Me bed omhoog zetten heeft geen zin heb 1 matras en dan lig me vriend ook niet lekker meer heb wel al mer kussens waar ik op lig maar het help niet... vettig eten doe ik niet en drink veel water en ranja.... maar moet morgen na de verlos en zou der is over hebben want ben nu weer misselijk... bah vindt niet leuk meer...
ja bloed druk is perfect bij mij niet te hoog niet te laag... Bij de eerste zwangerschap was me bloeddruk altijd hoog en lag ik vanaf week 30 al elke week in het ziekenhuis met me bloeddruk maar nu is die nog steeds netjes... En daar ben ik blij om maar moet straks om 3 uur weer bij de verlos zijn voor controlle... maar heb vannacht dan niet overgegeven maar wel heel erg misselijk geweest en heb heel erg last van me been opeens zomaar en heb daar neit op gelegen of zo want ik draai altijd om en om...