We hebben een super dag gehad! ♡ Mijn zoontje van bijna 4maand en ik (vriend was werken). Een lekkere rustige dag. Mijn zoontje was veel aan het lachen & brabbelen. Samen gespeeld. Heerlijk gegeten met mn vriend! Kip in roomsaus met tagliatelle. Ik plaats geen foto, sorry.
Ooohhh dat moet mijn moeder niet proberen! O sorry, zei ik dat hardop? PS: om toch positief te blijven: ben blij voor jou dat het je goed bevalt!
Toilet boven is apart, dus helaas geen extra beenruimte. Op zich is extra beenruimte ook niet echt nodig. Hoewel... ik weet natuurlijk niet in welke pose jij op het toilet zit...
Hahaha ik zou zeggen "gewoon normaal" Maar vind vooral zo'n muur en deur naast me zo claustrofobisch aanvoelen als ik me af moet vegen... En dan met je elleboog tegen de muur stoten.. ook geen pretje. Maar afin, laten we de mensen met een zwakke maag een fijne dag bezorgen en hierover ophouden
Leuk is dat he! Ik vind het wel retespannend hoor, straks zoveel nieuwe dingen, nieuw huis.. Van hem nemen we eerst letterlijk alles mee, zodat zn kamer zoveel mogelijk 'eigen' is. En ik doe m dan lekker in bad, warme fles.. en dan maar hopen dat hij lekker gaat slapen haha Veel plezier alvast!
Hier vandaag ook wel een gezellige dag gehad. De jongens waren lief aan het spelen. De oudste heeft zich wel een paar uur met klei vermaakt. En ik heb ergens de energie vandaan kunnen halen om onze slaapkamer goed schoon te maken. Was erna wel doodop maar het is een fijn gevoel dat het weer schoon is En net belde mijn moeder of we morgen meegaan naar een speelveld in de buurt. Daar komt de schaapherder met de kudde naar toe. Zullen de jongens vast leuk vinden.
Ik wilde Logan taggen in een bericht, maar zie dat ze ineens niet meer actief is. Zomaar ineens na zoveel tijd? Weet er iemand toevallig een positieve verklaring?
Wat ik heb gedaan scheelt veel tijd denk ik. Eerst een map maken met alle foto's die je er in wil. Dan kan je daarna het (albelli ) programma zelf zijn werk laten doen door het automatisch laten vullen. Beetje schuiven en klaar !
Ik heb net een hema tompouce op omdat ik morgen jarig ben. (Zo vers mogelijk eten natuurlijk. . Eigenlijk kon ik me niet inhouden ) En zojuist bezorgd m'n man mij een lekker theetje
Geen idee, misschien meelezers? Er zijn wel een aantal ZP leden op FB bevriend met haar voor zover ik weet, misschien kunnen zij je een berichtje sturen?
Ik vind het zo gek dat ze ineens verdwenen is... Vond het altijd leuk om haar berichten te lezen. Hoop dat er niets naars aan de hand is.
Ik ben echt zo blij! Wij volgen de serie Once upon a time op Videoland, we zijn halverwege seizoen 3 (er zijn er 6) en ineens vd 1 op de andere dag, gewoon de serie van Videoland afgehaald..echt ik baalde zo en m'n man ook.. ( ja ook hij vindt het een superleuke serie) Zonet zie ik dat Netflix alle seizoenen er wel heeft op staan!!! En vraag me af waarom we eigenlijk zijn overgestapt van Netflix naar Videoland. Dus nu, Netflix aan, kaarsjes aan,en heerlijk verder kijken