Ik heb vandaag genoten van N. tijdens kaboutervoetbal. Ennnn ik vond vandaag 200 euro in een oude portemonnee. Toch ergens goed voor dat opruimen.
Mijn man heeft heerlijke gehaktballetjes Bolognese gemaakt zodat ik morgen niet hoef te koken En ondanks dat ik niet fit en grieperig ben gister toch nog lekker het bos in geweest gisteren . Al met al een positief weekend dus
Heerlijk. Wij gaan hopelijk aankomende week ook nog even het bos in als het weer meewerkt. Vanmorgen app van een vriendin. Of ik op haar jongste dochter kon passen ivm relatiecrisis. Mijn oma gebeld, omdat we heen zouden voor haar verjaardag, dat mijn man met de kinderen kwam en kort uitgelegd. ‘Joh neem het meisje mee. Er lopen al zoveel kinderen rond’. Zo gezegd zo gedaan. Prima vermaakt daar. Daarna thuis Chinees gehaald en meegegeten. Leuke dag voor het meisje en pa en ma gaan het nog 1x proberen na een zwaar gesprek
Gisteren een feestje in Amsterdam en ik had er helemaal geen zin in. De gastheer en vrouw zijn nauwelijks kinderen gewend behalve hun extreem rustige eigen dreumes en dan ook naar een plek waar je niet kan parkeren en de kinderen vast de tent gaan afbreken. Maar we konden de auto probleemloos kwijt, er was een fantastische speeltuin in de buurt, de gastheer en gastvrouw hadden een fantastisch dreumesproof huis (geen trappen!) en verder konden de kinderen (10 stuks tussen de 10 en 1) super met elkaar overweg. Dus ipv constant achter mijn dreumes aan te hoeven en mijn zoons gedrein binnen de perken te moeten houden, heb ik zelfs rustig een kop koffie met taart kunnen eten! Heerlijk feestje!
Ha, wat een leuk topic! Positief hier: heel relaxte dag met de meiden gehad. Oudste gaf het zelf aan dat ze heel moe was, zo knap.
Het moment dat ik mijn vader, die momenteel een heftige opvlamming van zijn depressie ervaart, even zag opleven tijdens een spelletje kwartet met mijn dochter.
Van het weekend de 6e verjaardag van onze zoon gevierd! Hij is geboren met een ziekte en we hebben geregeld zorgen om hem maar hoe mooi is het om hem zo te zien stralen?! Op zo'n dag denk je automatisch weer terug aan de spanning en operaties! Onze kanjer
Hier een baby die moeilijk in slaap komt en overdag niet wil slapen. Rode dikke wangen en huilen. Haar eerste tandjes komen door (vreemd trots mamamoment)
Na 4 dagen proberen in te leiden naar huis gestuurd, ik voel me kut en klote, maar heb wel weer lekker met de hond kunnen knuffelen.
Met 41+3 is onze dochter geboren en met een mega snelle bevalling. Weeën begonnen om 0400. Om 0515 in t ziekenhuis en om 0622 was mevrouw er dan. Nu lekker genieten met de baby, nieuwsgierige zus en vriend
Hahaha, 'neuken' mag ook weer blijkbaar. Hoe opwindend! Verwacht een geboortegolf over een maand of 9
mijn geluksmomentje is dat ik vandaag 2.5 uur heerlijk gewandeld heb in de natuur een aanrader om tot rust te komen, te genieten van de schoonheid van de natuur. de herfstbladeren, een aangename niet koude wind. 5 kilometertjes gewandeld, en ik kwam helemaal ontspannen en voldaan thuis heerlijk! precies geen regen op mijn hoofd gekregen, dat was het geluksmomentje van deze geslaagde dag als je blij word van de kleine dingen, en deze waarderen kan dan staat geluk altijd dichtbij