Positiviteit Topic

Discussie in 'De lounge' gestart door Debaky, 16 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Tof! Mooie 2 naam ook!

2. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik begin de dag heerlijk positief door een berichtje van mijn oudste zoontje en zijn vriendjes :D

Morgen ben ik jarig en ik vang normaal thuis ook altijd tussen de middag kindjes op om over te blijven ( omdat de overblijf hier op school echt belachelijk duur is )

Nou krijg ik dus net een whatsappje van 2 vriendjes van mijn zoon dat ze bezig zijn met een verassing op school met ze drietjes en dat ik dat morgen tussen de middag krijg hahahaha ik mag nieeeeeets weten :roflmao:

Zometeen dus maar even lekkere dingetjes halen voor morgen tussen de middag, je bent maar 1 keer jarig en wie jarig is moet natuurlijk trakteren :D

Nescio, Marchella en Lumihiutale vinden dit leuk.
  3. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    Alvast gefeliciteerd!

Debaky vindt dit leuk.
  4. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Dankjewel :D

5. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Haha, gelukkig is dit niet waar ;) Maar wel een heel leuk berichtje ja :D
    Alvast een fijne dag voor morgen!

Hier genieten van een perfect ontbijtje. Gebeurt niet vaak, ik eet er diepvriesfruit in en ik vind het het lekkerst als ze half ontdooid zijn. Maar meestal zijn ze of te bevroren, of al helemaal ontdooid (oh, the problems.... )

Debaky vindt dit leuk.
  6. bloemetje1

bloemetje1 Fanatiek lid

13 apr 2009
    1.298
    132
    63
    leuk:D alvast van harte gefeliciteerd,en wat lief dat je kindjes bij je thuis laat eten!
    wat ga je voor lekkere dingetjes halen?

Debaky vindt dit leuk.
  7. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    hahaha 1 keer per jaar bedoelde ik ;)

8. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Als ik op deze manier een beetje ouders kan helpen dan doe ik dat graag :D Ben toch een (bewuste) thuisblijfmoeder dus zo ben je ook nog een beetje bezig ;)

In overleg met de kids haal ik lekker verse broodjes uit de oven, de 2 jongste wilde schuddebuikjes er op, de grote knullen ( 3 ) wilde verse tonijn salade. Ik haal ook nog lekker cakejes als traktatie en ze wilde ook nog tomaatjes en komkommer dippen in de heksenkaas hahaha. En dan gewoon de standaard dingen qua beleg. Van alles wat dus ;)

9. bloemetje1

bloemetje1 Fanatiek lid

13 apr 2009
    1.298
    132
    63
    oh lekker gezellig!!:)

Debaky vindt dit leuk.
  10. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Tijdje al niet meegeschreven omdat ik weinig positiefs meemaakte behalve mijn positieve gedachten...

Maar vandaag! Voor het eerst weer alleen uit bed naar de badkamer gelopen en zelfstandig (wel op een krukje) gedouched en aangekleed zonder hulp! Trots op mezelf, wat er ook gebeurd mijn dag kan niet meer stuk!!!

mamabri, cactusje, Chocolat en 14 anderen vinden dit leuk.
  11. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Gefeliciteerd!!!

xElles vindt dit leuk.
  12. Marchella

Marchella Niet meer actief

xElles vindt dit leuk.
  13. Marchella

Ik denk dat ik morgen even bij jullie kom lunchen! :)
    Alvast gefeliciteerd en een fijne dag morgen.

14. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113

Deur staat hier altijd voor iedereen open ;)
    Althans, er zijn uitzonderingen, die kunnen de deur positief terug tegen hun neus verwachten :roflmao:

Nescio, DastyQueen en Marchella vinden dit leuk.
  15. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Mn meisje slaapt al sinds 9.30u!!! (Voor wie het later leest, het is 11.50 :) )

Chocolat, Mop81 en MotherOfAnAngel vinden dit leuk.
  16. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ik heb net 2 chocolade sinterklaasjes op, jazeker om 10 uur s'ochtends en niemand die het ziet want ik gooi die kilo's gewoon op de "ohhh ik ben 12 weken geleden bevallen" smoes :D

Kleintjes zijn bij opa en oma en ik zit tlc te kijken en mijn huis ziet eruit als een ontplofte Intertoys maar who cares!

En ik ga vnvd een lekkere dikke biefstuk eten...joeee :thumup:

famofthree, Chocolat, Wenda en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Mamaa6

Mamaa6 Bekend lid

10 jun 2015
    933
    563
    93
    Ik krijg een meisje !!!! Ik droom al mijn hele leven lang van twee meisjes met een relatief klein verschil dan zie ik ze samen spelen en dansen en ik kreeg meestal jongens die dus samen spelen voetballen ;) nu was de laatste een meisje en nu is het kindje in mijn buik ( de allerlaatste) een meisje

Chocolat, Nescio, Wenda en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Marchella

Dat doe je goed! :)

Mamaa6 en birds86 vinden dit leuk.
  19. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    De oudste had heel veel zin om weer naar school te gaan (psz) nadat het vorige week vakantie was. Hij zwaaide niet eens meer naar me toen ik wegging want hij was al druk aan het puzzelen :)

En doordat hij op school is kan ik nu lekker op de bank hangen met maar 1 kind bovenop me Ipv 2:D

Chocolat, Mamaa6 en Marchella vinden dit leuk.
  20. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Hier elke dag een geluksmomentje als ik even aan denk dat er echt echt echt een kindje in mij groeit. We gaan er gewoon van uit dat het deze keer allemaal goed gaat.:D:D:D

Chocolat en Nescio vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina