11.30 en ik loop nog in mijn badjas. Heerlijk! Straks gaan we naar de bioscoop en verder ga ik vandaag helemaal niks doen .
Haha ik ben zo te lezen niet de enige "luiaard". Ik ben wel al een poos op maar liep en loop nog steeds (wel net even fris gedouched), in een loungebroek, makkelijke trui en bh-loos rond
Gisterenavond de film Australia gekeken en dus laat naar bed, de kinderen de opdracht gegeven om mij niet wakker te maken (mijn man had nachtdienst), briefje op de slaapkamer van mijn dochter dat ze naar beneden mag spelen of tv/tablet. (7:00) Mijn zoontje: Mam mag ik spelen? Pff weg wezen en ga je gang. Nog niet veel later: Mam heb jij dat briefje geschreven? Ja en nu weg wezen. Om 8:00 maar uit bed gegaan, en moesten ze zich aankleden wil mijn zoontje nog gaan slapen, dacht het niet nu gaan wij ook op tijd weg. Was in de machine en op schoenen jacht, steunzolen zijn binnen en schoenenjacht is geslaagd. Straks mijn man uit bed trommelen en dan naar het zwembad. Het lijkt mij heerlijk zo'n hang morgen maar op de een of andere manier lukt mij dat nooit. Ik heb altijd een drang om de was op tijd in de machine te krijgen en het huis op orde, terwijl het niet nodig is. Toch maar een keer een hangmorgen inplannen maar dan moet mijn man geen nachtdienst hebben.
Zoontje klimt net op mijn schoot met zijn gezicht naar me toe. Pakt met zijn handjes mijn gezicht vast, buigt naar me toe, steekt zijn tong naar buiten en komt nog dichter naar mijn gezicht toe. Kom mama, we gaan gezellig samen tongwiebelen
Haha jij doucht je tenminste nog . Maar goed ik heb net een beha aan getrokken en ben naar de bioscoop geweest naar het episch drama genaamd Kapitein onderbroek! In het spetterende einde wordt professor Poepiebroek verslagen door middel van humor. Echt een film met diepgang! Mijn kinderen hebben zich echt een stuip gelachen en alleen daarom wat mij betreft een geslaagde middag. Inmiddels weer met loungebroek op de bank .
Hangen kun je leren. Serieus! Het lukte mij vroeger ook nooit, omdat ik van alles van mijzelf moest. Ik werd letterlijk moe van mezelf. Ongeveer één á twee keer per maand plan ik een hangdagje in en mag ik echt niks. Het gaat mij steeds beter af, maar één dag is wel echt de max .
Vandaag 2 uurtjes de deur uit geweest. Naar een kinderverjaardag bij vrienden. Was super gezellig iedereen weer even gezien en gesproken te hebben. Nu wel super moe maar voldaan van de gezellige middag!
Ook ik kan dat normaal niet als ik fit ben! Een hangavond zit er nog in maar overdag lukt het me nooit. Misschien omdat ik een aantal weken/maanden per jaar echt niets kan en dan dus zo 3 weken aaneengesloten plat lig en heel veel hang. Dus als het goed gaat wil ik die tijd ook optimaal benutten
Dat kan ik dan wel begrijpen. Ik was echt 365 dagen per jaar een ontzettend duracelkonijntje. Een paar dagen per jaar is het echt nodig dat de batterijen eruit gaan. Ze moeten af en toe even opgeladen worden .
Dit is toch wel het toppunt van mijn dag. Helemaal uitgeput na een drukke dag. Zijn nieuwe knuffel heeft hij niet meer losgelaten vandaag
Jaa leuk topic! Er wordt soms zo ontzettend veel geklaagd op deze site. Ik ben voor meeeeeer positiviteit Vanmiddag mijn zoontje opgehaald bij zijn vader. Ze hadden samen een heel leuk weekend gehad. Daar nog even gebleven en samen met hem gespeeld. Toen ik mijn zoon naar bed bracht hebben we samen in zijn bed gelezen en nog lang gekletst en geknuffeld. 'Ik vond het heel leuk bij papa en ik ben ook blij om weer bij jou te zijn mama' zei hij. Dat vond ik zo fijn om te horen. We zijn dan wel geen gezin maar gelukkig zijn we allemaal tevreden en daar ben ik zo blij mee
Wat een blij topic! Vandaag een bijna-aanrijding gehad met een niet voorranggevende vrachtwagen. Gelukkig met supersnelle stuurmanskunsten een ongeluk kunnen voorkomen.
Ik werd vandaag weer blij van mijn kleine meisje! Ze begint echt steeds meer na te doen. Ze ging vanmiddag naast me staan op de bank, legde haar arm om mijn schouder, haar hoofdje tegen me aan en ging met haar handje over mijn rug wrijven. Dat doe ik ook vaak bij haar als ze even tegen me aan komt staan. Vandaag had ik ook oppas op een baby die alleen niet huilt als ze slaapt. En slapen doet ze ook niet veel. Ze moet echt vast gehouden en gewiebelt worden anders stopt ze niet. Maar hoera! Ik had geluk dat ze het grootste deel van de tijd heeft geslapen!
De kinderen zijn de laatste dagen super lief. De oudste was zondag jarig en kreeg gisteren ook nog allemaal visite en cadeautjes. Het is nu wel genoeg geweest maar vandaag is hij lekker al zijn cadeautjes aan het uitproberen. Zelfs de jongste mag met een paar cadeautjes spelen