Mijn kinderen zijn vandaag (tot nu toe) dus echt ontzettend lief naar elkaar! Zitten met z’n drietjes bij het keukentje een thee kransje te houden incl alle poppen en Barbies, kan dan zo intens van ze genieten!
Wat doen jullie als je alles al gedaan hebt en verder een zee van tijd (nou ja, tot 16 uur) voor je hebt? Op een gewone dinsdagmorgen? De oudste en middelste zijn op herfststage, een soort creatief kamp en zijn daar om 16 uur mee klaar. Het huis is van boven tot onder gedaan. De jongste slaapt. Het enige wat nog 'moet', zijn de boodschappen straks. Ik kan dus (blijkbaar) ontzettend slecht met 'vrije tijd' omgaan. Ik heb nog steeds de neiging om van alles te doen/te moeten. Word soms echt moe van mezelf. En er blijft altijd wel wat te doen, maar ik ga straks liever uitgebreid koken dan kasten uitnemen.
Klinkt goed! En ik ga het maar doen ook. Als we straks terug zijn van boodschappen doen plof ik op de bank en zoek ik een film uit. In het weekend luieren lijkt me heerlijk, maar dat lukt me ook niet. Om 7 uur, als de kinderen wakker zijn, moet ik ook zo snel mogelijk gedoucht en aangekleed zijn. En dan begint de mallemolen van wassen draaien, opruimen, stofzuigen...
Negatief: Een paar weken geleden is er iets gebeurd en ik schijn de schuldige te zijn, was/ben het zo zat dat ik altijd de schuld krijg. Wij hebben besloten tijdelijk niet bij mijn ouderlijk huis te komen want ik trek het niet meer. (heeft te maken met een borderline, niet bij mij overigens) Positief: eindelijk gezegd dat wij voorlopig niet meer komen omdat het een negatie effect heeft op ons gezin en mijn huwelijk, alleen nu wel gespannen wat weer negatief is.
Mijn dochter staat al de hele dag worstjes en annanas te bakken in haar Ikea keukentje en roept iedere 5 minuten "Mmmmm..." Bekijk bijlage 547851
Ohja! Ik kom dit topic weer ineens tegen. Nou ik heb wel iets positiefs te melden! Ik zat te wachten op m'n menstruatie om weer te gaan beginnen met met hormoonspuiten. Kwam maar niet. Stomme cyclus van mij ook altijd. Toch maar getest om gewoon uit te sluiten. Hardstikke positief ! Ik ben er nog steeds van in de war ! Intussen is onze dochter heerlijk aan het kleuren aan de grote tafel. Heeft een opleving. Vandaag strontverkouden.
Ik ben vandaag blij dat ik door dit forum weer nieuwe hoop heb om toch ooit een keer van mijn pijnklachten rondom mijn bekken af te komen! @Feline31 nogmaals bedankt!
Het is ontzettend moeilijk en ik begrijp de knoop in je maag volkomen maar toch knap gedaan! Ik hoop dat je je snel wat beter/rustiger gaat voelen.
Zag dit plaatje op facebook voorbij komen en moest meteen aan deze topic denken. En daarna kreeg ik al de slappe lach van het idee dat ik hem hier ging posten. Best positief toch Bekijk bijlage 547859
Ik heb zojuist de laatste hand gelegd aan mijn allereerste jack-'o-lantern ooit. Geen slecht resultaat voor een beginner al zeg ik het zelf . Happy Halloween Bekijk bijlage 547861 !