Positiviteit Topic

Discussie in 'De lounge' gestart door Debaky, 16 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Vandaag de verjaardag van mijn moeder "voorgevierd", ivm 500 jaar Reformatie hadden onze meiden twee dagen vrij (wonen in Duitsland), as donderdag heen gaan lukt ivm de schooldagen icm reistijd. Dus dat was al heel gezellig.

Met zijn allen zijn we nog even naar de kringloop geweest en hebben daar een aantal leuke dingen gehaald... een Singer Naaimachine, paardrijdcap voor de jongste, thermorijdlaarzen & theeserviesje voor de oudste, mijn moeder 4 wijnglazen en een schoenlepel voor mijn vriend.... voor 15 euro!!! koopje dus

G89 en Chocolat vinden dit leuk.
  2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Gefeliciteerd!! :)

Zwitsal vindt dit leuk.
  3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik heb met de kinderen net gewinkeld. 2,5 uur bezig geweest, maar we zijn geslaagd. Was reuze gezellig dus dat flesje fristi op het terras hadden ze dik verdiend :)

Biny vindt dit leuk.
  4. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.151
    23.235
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Heb een heerlijke gezellige middag met mn dochter samen. Met de bus naar de Appie en nog in de speeltuin gespeeld. Ze kan nogal een pittig ding zijn, maar de laatste tijd gaat het zonder al teveel struggles.

huggybird en Marchella vinden dit leuk.
  5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Zoontje is een beetje uitgedroogd, ziekenhuis geweest maar mocht gelukkig zelf kiezen of hij opgenomen werd.
    Dus lekker mee naar huis genomen met medicijnen en hopen dat hij opknapt ♡
    Echt fijn dat er artsen zijn die mee denken

6. Marchella

Marchella Niet meer actief

Beterschap voor hem!

7. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ik heb gisteren zo verschrikkelijk lekker hardgelopen!!! Het was op de baan, 200 meter echt hard en dan 200 meter dribbelen en dat 10 keer, echt heerlijk gewoon, en gezellig!
    Ik heb er vandaag nog helemaal een goede energie van.:D

marloes80 vindt dit leuk.
  8. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Mijn kleine meid is ziek. Ondanks dat ze met flinke koorts wakker werd vanmorgen en nog hogere koorts na haar middagslaapje was ze toch eigenlijk wel heel gezellig. Ze lustte vandaag geen brood of warm eten maar snoep en koek nog wel:roflmao: gelukkig heeft ze wel goed gedronken. En ik vond mijn pilates les weer heerlijk. Ik ben zo blij dat ik het doe!

9. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Gisteren voor het eerst samen behangen! En het is goed gelukt, behang zit er nog op. We hebben eerst 1 gedeelte gedaan en volgende week de rest afmaken van de week lukt het niet meer.

Marchella vindt dit leuk.
  10. Zwitsal

Zwitsal Bekend lid

19 mei 2017
    988
    1.449
    93
    Vrouw
    Het is zo genieten met ons kleintje, nooit gedacht zoveel liefde voor zo'n kleintje te kunnen hebben.

Biny, Nescio, Zusterke en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Als tegenhanger op mn geklaag in het andere topic:
    Mn dochter slaapt geweldig overdag vandaag.
    Ze kruipt sinds een week.
    Ze babbelt heel veel.
    Ze doet haar "ik ben verliefd op mama blik met glimlach" vandaag *smelt*.

Chocolat en Marchella vinden dit leuk.
  12. Marchella

Marchella Niet meer actief

De stoofperen staan te pruttelen op het vuur. Het ruikt hier heerlijk.

Ik heb me zelf net een half uur opgesloten in de douche en heerlijk warm gedouched. Ongestoord, want ik had de kinderen gezegd ze alleen mochten komen roepen/zeuren etc als er iemand van de trap gevallen was of het huis in de fik stond.

Mop81, Mamaa6, Nescio en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Vandaag een heerlijk positief momentje gehad :D

De mannen hadden gezegd dat er vandaag nog een verlaat verjaardags kado met de post zou komen, dit zeiden ze dus gisteren al grrrrrr. Lag dus vanaf vanmorgen 7 uur als een hysterische hond onder de Brievenbus te wachten :roflmao: Rond een uur of 12 kwam de oudste even vermelden dat het niet met de normale maar met de pakket post kwam, uuuuh oke o_O

Dus om 14:00u kwam de post met een heel groot pakket. Wat bleek, hebben ze een nieuw aquarium voor me gekocht :eek: Je zal misschien denken, wat moet je er mee doe niet zo gek hahaha maar ik ben dus een vrouw die niet blij word van diamanten, luchtjes, sieraden of wat dan ook, nee mij maak je dus met dit soort dingen blij :D Ik had al een aquarium van 150x50x50 maar dat vond ik toch te groot dus die heb ik verkocht en nu heb ik een prachtige Juwel Rio 180 van ze gekregen.

I am in heaven :D:D:D

SYRV, Bubblez, huggybird en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik ben door de garage teruggebeld om een afspraak te maken voor bandenwissel. Omdat het voor ons een nieuwe auto is, hebben we nog geen winterbanden. Dus had ik al gerekend op €150 per band, velgen erbij, wisselen enz, dure grap.
    Maar ze hebben nog goede tweedehands op velgen liggen en dan ben ik voor €450 helemaal klaar. Super fijn dat ze daar gewoon zelf mee komen.

Chocolat vindt dit leuk.
  15. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Na 6 jar heeft mijn man eindelijk een vast contract. Voor het eerst in 10 jaar zijn er daar weer vaste contracten uitgedeeld en hij is 1 van de 3 gelukkigen. We zijn zo blij!!!

Chocolat, Wenda, Whysteria en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    Ik heb werk! Al is het voor inval ben ik blij dat ik ook een andere dagbesteding heb met een voldoening, en dat ik ook een beetje geld mee kan verdienen

Chocolat en Whysteria vinden dit leuk.
  17. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Bekijk bijlage 548232 Bekijk bijlage 548233

Voor wie nog interesse heeft in ons hutje in de tuin: na bijna een maand keihard werken wanneer we tijd hadden, en af- en aanslepen van materiaal ( en véél meer uitgeven dan in eerste instantie de bedoeling was), begint het eindelijk ergens op te lijken. De foto's zijn een beetje bagger, het werd al donker...

cactusje, Lindah, Chocolat en 7 anderen vinden dit leuk.
  18. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Vanmorgen lekker in het zonnetje een rondje met de jongens gelopen. Was een behoorlijke uitdaging maar ik ben thuis gekomen:D

Man moest de hele dag werken, maar vanavond hebben we lekker een keer eten besteld dus hoefde niet te koken:)

En mn schoonmoeder heeft de woonkamer voor me gestofzuigd

Chocolat vindt dit leuk.
  19. Suusjeee

Suusjeee Actief lid

16 jan 2013
    238
    24
    18
    Mijn raamsticker ( voor sin en kerst) was binnen deze meteen opgeplakt gisteren .
    En de huiskamer versierd want mijn dochter viert haar verjaardag vandaag.
    En tot net geslapen een record sinds dagen ivm bronchitis veel wakker van het hoesten!

Chocolat vindt dit leuk.
  20. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Biny, Mop81, Suusjeee en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina