Positiviteit Topic

Discussie in 'De lounge' gestart door Debaky, 16 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Mijn vriend heeft me (eindelijk ;) )ten huwelijk gevraagd!

flowertje36, SYRV, Chocolat en 19 anderen vinden dit leuk.
  2. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    Dit weekend was mijn man een dagje weg met vrienden.
    Ik werdt gisteren wakker gemaakt met een ontbijtje op bed gemaakt door mijn oudste dochter.
    En nog lekker geknuffeld op bed met mijn zoon en dochter

toch3 vindt dit leuk.
  3. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    Gefeliciteerd!!!

4. Betsy

Betsy Niet meer actief

Gefeliciteerd!
    (Ik ga er tenminste vanuit dat je ook ja hebt gezegd ;))

5. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Haha ja natuurlijk ;)

Betsy vindt dit leuk.
  6. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Vanmorgen zat de kat van de oude bewoners voor de zoveelste keer in het raam te miauwen tot hij naar binnen mocht. Na 5 maanden lijkt hij maar niet te accepteren dat dit zijn huis niet meer is. Na een emmer water is hij maar weggelopen. En dat is positief omdat hij het uren vol kan houden en van het ene raam naar het andere gaat. Dat heb ik vandaag dus niet.

7. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    De strakblauwe lucht met een stralende zon en die heerlijke ijzige kou! Heerlijk!

Wenda vindt dit leuk.
  8. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.605
    8.357
    113
    Vrouw
    Het is even muisstil in huis. De kinderen wilde geen middagdutje, maar waren inmiddels zo moe dat ik ze even in bed heb gestopt. De lasagne zit in de oven dus kan ik even lekker van de stilte genieten.

Wenda vindt dit leuk.
  9. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Man is een paar uur eerder thuis dan verwacht :) dus hij kan mooi helpen met de jongens op bed leggen

toch3 vindt dit leuk.
  10. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik ben geaccepteerd voor een overlijdensrisicoverzekering. In 2015 was mijn bmi nog ruim boven de 40 en durfde ik het niet aan te vragen. Inmiddels bijna 30 kilo afgevallen en toch de gok genomen. Probleemloos geaccepteerd. Als mij nu wat overkomt is het huis hypotheekvrij met nog wat over en moet mijn man het met de kinderen kunnen redden (ik ben kostwinner).

Chocolat, toch3, Treez en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Poef op de gok besteld via internet, past exact bij de bank!!!

12. sydneys

sydneys Niet meer actief

Zoomtje heeft vandaag voor de verandering eens goed meegewerkt bij de logopedie.
    normaal is het van 'ik ben moe' 'oooo kijk een klok' 'ik heb dorst' en die zinnen 20x herhalen en naar die klok kijken. (hij krijgt dan drinken)

Maar vandaag heeft hij heel goed meegewerkt. :)

En hij kan goed koken! Heb een kleine Jamie Oliver in huis! Hij heeft gisteren helemaal alleen appelmoes gemaakt. Ik heb alleen de appels geschild en in reepjes gesneden. Hij sneed ze in blokjes en deed al de rest. Zelfs de ketel op het vuur gezet.
    Vanaf nu mag hij vaker meehelpen!
    Had het nog nooit aangedurfd om hem een scherp mes te geven.
    Hij was ook heel geconcentreerd geduldig en deed het lekker rustig. Normaal is dat onmogelijk bij hem. Net ook adhd/add, ass bij hem vastgesteld.

Hij heeft een hekel aan knutselen. Raakt ook in paniek als hij een werkje op school moet doen.
    Nu iets gevonden wat hij leuk vind en waar hij concentratie bij nodig heeft. Goed voor zelfvertrouwen :thumup:
    Had ik dat maar eerder geprobeerd.

Foto's wis iķ straks.
    Bekijk bijlage 548610 Bekijk bijlage 548611

Chocolat, femkes, Zonnestralen en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Nescio

Nescio Niet meer actief

@sydneys wat leuk! Mijn dochters vinden groente en fruit snijden ook leuk. Vooral de oudste kan het echt goed, die raspt soms al wortels. Moet wel zeggen dat ze het alleen doen als het ze uitkomt, en als ze er genoeg van hebben er gewoon bij weglopen :D

sydneys vindt dit leuk.
  14. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Ik ben zó opgelucht: ik werd net gebeld nav een SOA test en alles is goed!!
    Ik had er voor de zekerheid een laten doen en zat mezelf helemaal op te jutten... Vervolgens kwam mijn vriend ook nog met de mededeling dat hiv nog best voorkomt in zijn land (wist ik helemaal niet) dus ik zag de bui al hangen...:oops:
    Haalde me al de meest stomme doemscenario's in m'n hoofd als: ik ga nooit kinderen krijgen, ik ga mijn relatie breken, ik ga ergens eenzaam vrijwilligers werk doen zodat ik niet meer in contact ben met mijn omgeving en ik ga vooral nooooit meer seks hebben.:rolleyes:

Hèhè, pak van m'n hart. En nu ophouden met rare dingen te bedenken:D

mamabri en Chocolat vinden dit leuk.
  15. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Vandaag is gewoon prostitief omdat ik met het goede been uit bed gestapt ben denk ik.

Nu hopen dat mijn goede humeur niet verpest wordt door gezeur op het werk straks en dat daar ook een positieve sfeer hangt :p

16. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik heb net een vuilniszak vol speelgoed naar de kringloop gebracht. Eindelijk tijd gehad om eens goed op te ruimen! Het is nog steeds veel speelgoed, maar ze kunnen nu tenminste weer bij de duplo.

17. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Ik lijk vandaag niet zo vreselijk verkouden als gister! Wel erg benauwd en m'n gezicht doet zeer maar ik hoef geen doos met tissues naast me te houden! De kleine meid blijkt toch oorontsteking te hebben en heeft een kuurtje gehad dus we kunnen nu alleen nog maar beter worden. Ik baal alleen nog een beetje dat ik het niet zie zitten om vanavond naar pilates te gaan. Gelukkig hebben we YouTube en kan ik dit weekend zelf thuis ook wel even op m'n matje gaan liggen

18. Boommm

Boommm Niet meer actief

Stond een oproepje op een fb pagina van een moeder die in de stress zat omdat ze geen geld meer had voor de rest van de maand. Heb vier pakken luiers besteld en naar d’r huis laten bezorgen en nog wat extra’s van de H&M voor d’r dochtertje. Geeft zo’n goed gevoel :D

SYRV, fanona, Chocolat en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. Melian

Melian Fanatiek lid

16 mrt 2011
    1.129
    653
    113
    Vrouw
    Gisteren een fantastisch kinderfeestje gevierd voor mijn oudste dochter. Allemaal blije gezichtjes.

Nu heb ik een zieke jongste naast me liggen. En hoewel dat natuurlijk helemaal niet leuk is, is het wel heerlijk om haar ontspannen, warme gezichtje te bestuderen nu ze slaapt.

20. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.605
    8.357
    113
    Vrouw
    #500 Zonnestralen, 10 nov 2017
    Laatst bewerkt: 10 nov 2017
    Mijn partner en ik hebben elkaar weer helemaal terug gevonden na alle baby drukte van de afgelopen jaren.

Ik word blij van mijn nieuwe keyboard met gekleurde toetsen die ik afgesteld heb in de kleuren van de regenboog. Nog even en dan is de woonkamer vol met lichtjes, ik kan niet wachten. Heerlijk deze tijd van het jaar :)

En vanavond heb ik een lange knuffel sessie gehad met onze dreumes die normaal continu op avontuur gaat maar nu luid lag te snurken op mijn schoot.

Biny, Blijdorp en Chocolat vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina