Positiviteit Topic

Discussie in 'De lounge' gestart door Debaky, 16 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.605
    8.357
    113
    Vrouw
    Wat lief van je! :)

Boommm vindt dit leuk.
  2. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.231
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Na 3 weken elke nacht 1-4x wakker omdat deken van dochter niet meer goed lag (en ze schijnbaar midden in de nacht niet meer weet hoe ze die goed moet leggen :roflmao:) weer een nacht doorgeslapen. Heb d'r maar weer in een slaapzak gelegd. En waaaarom dacht ik daar niet al eerder aan? :rolleyes::D

marb en Chocolat vinden dit leuk.
  3. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.279
    17.158
    113
    WEEKEND!!!!!!!
    Altijd fijn om mn man weer te zien na 5 dagen. Nog een paar uurtjes :) (en die horen in het negativiteittopic :D)

Chocolat en Wenda vinden dit leuk.
  4. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Het is bijna weekend! Zo aan toe :)

5. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Mijn oudste zoon is gekozen tot klassenvertegenwoordiger voor de leerlingen raad. En dat is vooral heel gaaf omdat hij weinig echte vrienden heeft, bijna nooit gaat spelen, nauwelijks uitnodigingen voor feestjes, maar uit 5 klasgenootjes die zich verkiesbaar stelden, vonden ze hem wel de beste vertegenwoordiger. En dat geeft me toch wel een gerust gevoel dat hij wel goed genoeg ligt in de groep.

chrystel73, Blijdorp, Nataly1972 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Mijn zoontje doet steeds meer met zwemles!
    Mijn dochter doet precies wat ik lees in de mooie opvoedblaadjes: je bent echt irritant mama, ik ben serieus hoor. Prima zoals het hoort dus haha.

Wij (mijn dochter en ik) schrijven briefjes naar elkaar, ik moet vragen hoe de dag was etc.
    Ze kan niet tegen haar verlies en wil altijd winnen, dus ik schrijf dat verliezen niet erg is, zie ik 's avonds het briefje liggen in de badkamer heeft ze niet door gestreept en er wel boven gezet. Heerlijk ding.

7. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Wat schattig :)
    Vooral mee doorgaan, die briefjes! Mijn moeder vond het altijd moeilijk om haar liefde te uiten, maar soms legde ze een lief briefje op mijn bureau. Ik als puber wist niet hoe ik daarop moest reageren, maar ik heb elk briefje bewaard in een speciaal doosje :)

Valerie, Marchella en Chocolat vinden dit leuk.
  8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Oké. Vorige week had ik een baaldag datalles tegenzit. Ik ben moe, verkouden, mn hoofd loopt over van de drukte. Je kent het wel. Zegt hij donderdag; zaterdag ga je iets leuks doen, maar ik zeg niet wat.

Ik ben in de auto gestapt vanmiddag en mijn man zegt; de navigatie is ingesteld. Gewoon rijden en dan zie je wel waar je uit komt :D

Stond ik voor een wellness. Heb inmiddels een lichaamsmassage en een pakking gehad. Gezwommen en de sauna bezocht. Blijkt dat hij een kamer heeft geboekt. :o: Morgenvroeg om half 10 moet ik me weer melden bij de receptie en dan komt er nog een behandeling maar ik heb geeeeeen idee wat:roflmao: over 10 minuten moet ik bij het restaurant zijn. Zelfs het eten is al geregeld. :roflmao: Ik was hier zooooo aan toe;)

famofthree, Chocolat, Juul75 en 12 anderen vinden dit leuk.
  9. Marchella

Marchella Niet meer actief

Wat een ontzettend lieve verrassing :)

10. mamaloe250

mamaloe250 Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.149
    722
    113

Omg jij hebt echt een lieve man!

Ik vandaag een positieve zwangerschapstest dus ook wel een positieve dag te noemen

famofthree, Blijdorp, Nescio en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Mijn meest positieve bericht dat ik kan bedenken in lange tijd...
    Net terug van de uitslagen van mijn jongste kindje, hij heeft heeft een 24 uurs egg gehad en heeft GEEN epilepsie :):):):):)
    Kan wel janken zo blij zij we hiermee:)

mamabri, Chocolat, femkes en 9 anderen vinden dit leuk.
  12. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Wat fijn! :D
    Ik kan begrijpen dat je hier heel blij om bent!

paula1984 vindt dit leuk.
  13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Oooooh wat fijn zeg!!

Gisteravond met de kinderen naar Ikea gereden voor een bepaalde kast die ik wilde hebben. De oudste heeft de jongste geduwd in de buggy en ik met de middelste zo’n platte kar. En dat ging helemaal top. Totaal geen last gehad van ze, terwijl ze toch echt de hele winkel door moesten.
    Vanmorgen de kast in elkaar gezet. De oudste zit ziek thuis en de jongste ging ‘helpen’.
    Goed, het duurde 2 uur, maar de kast staat :D

Chocolat, Wenda en paula1984 vinden dit leuk.
  14. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Voor het eerst sinds de kleine er is kunnen douchen zonder dat mijn man thuis is, zonder dat ze er in de wipstoel bij zat en zonder dat ze wakker werd!!! Heerlijk!

Chocolat, Wenda en Zonnestralen vinden dit leuk.
  15. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Mijn broertje kwam net binnen rennen of ik zijn trouwpak hier wil hangen tot aan zijn bruiloft. Hij had hem al mee en ik moest hem zelf nog even in de hoes doen.
    En weg was hij weer.

Ik voel me best wel vereerd:D

Hopsatee, Chocolat en huggybird vinden dit leuk.
  16. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Wij hebben donderdag een gespreksmoment met een van de juffen van onze dochter gehad.
    En het is zooooo fijn om te horen dat ze haar een fijne, lieve meid vinden, dat ze haar mening durft te geven, dat ze een fijne neutrale kijk op dingen kan hebben en dat goed onder woorden kan brengen. Dat ze met alle kinderen goed kan samen werken en daarbij de ander in zijn/haar waarde kan laten, ook de 'minder populaire' en de kinderen met lastig gedrag.
    En dat ze zorgzaam is en humor heeft.
    En dat ze qua scores ook lekker gaat.
    We zien dat ze zo lekker in haar vel zit sinds ze in groep 6 zit, dat ze gezien wordt en gewaardeerd om wie ze is.
    Vorig jaar had ze een meester en een juf, een super juf die ze al voor het tweede jaar had, de meester was 'nieuw' voor haar.
    Ze had niet zo'n klik met hem, hij heeft een harde stem en was heel streng. Hoewel hij echt heel erg zijn best heeft gedaan het voor haar een fijn jaar te maken, door zich heel kwetsbaar op te stellen is het wel beter geworden maar niet helemaal goed gekomen.
    Dubbel fijn dat ze nu vanaf dag 1 zichtbaar kan ontspannen.
    We zijn super trots op haar. En heel blij dat het zo goed gaat.

Chocolat en Marchella vinden dit leuk.
  17. Blijdorp

Vannacht heeft DL geslapen van 1.30 tot 7.30 (dat lijkt misschien rottig ivm de uren ervoor maar ze is ziek en met ieder uur dat ze volmaakt ben ik blij).

Hopsatee vindt dit leuk.
  18. Blijdorp

Na bijna een week is de uitslag op mn meisjes gezicht eindelijk aan het wegtrekken. (Heb hoop dat het op haar billen nu ook weg gaat trekken en de verhoging ook weggaat.)

Wenda en Chocolat vinden dit leuk.
  19. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Yes eindelijk mag mijn zoontje naar badje 2 met zwemles (7 maanden badje 1 en er zijn 5 badjes tot afzwemmen) En morgen gezellig een middag weg met mijn meiske en papa met zoontje op stap.
    Volgende week naar de kerstmarkt in Oberhausen, heb er zin in.

20. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Nadat de telefoon/internet gisteren rond lunchtijd uitviel (tijdens wegwerk was er een kabel gebroken), hebben we eindelijk zojuist weer verbinding!! :thumup:

Zo realiseer je je wel ineens hoeveel invloed het internet eigenlijk heeft. We leken wel een stel junkies met afkickverschijnselen...

Hopsatee en huggybird vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina