Was gister wezen stappen met een vriendin. En de kater valt mij vandaag reuze mee Had ik niet verwacht, dus was echt een meevaller haha.
Kijk, das altijd goed ach, als het maar gezellig was toch? Zie net dat het record staat op 2 minuut 27. Gehaald in 2005. Hij heeft m verbeterd met 15 seconden. Lekker ding En nu stop jk met opscheppen
Dochterlief wilde niet slapen gister maar heeft toch geslapen van 19.30 tot 7.50 (pauze tussen 5.30 en 6 door onze wakker reken ik even niet mee )
Mijn oudste heeft net zelf gekookt. Van wortels snijden tot de gebakken aardappeltjes omhusselen. Gehakt gemengd en ballen gedraaid en gebakken. Smaakte prima. Die heeft zijn toetje wel verdiend
Gekopieerd vanuit het negativiteitstopic, want tegelijk ook positief: Ik zit sinds een maand ziek thuis, overspannen door m'n werk, tegen burn-out aan. Vandaag weer bij de bedrijfsarts geweest en ik moet gaan opbouwen. Normaal gesproken ben ik de eerste die (zo snel mogelijk) weer aan het werk gaat, maar eerlijk gezegd ben ik er nog niet aan toe. De onveiligheid was het laatste jaar zo ontzettend groot, enorme onderbezetting, veel heftige incidenten/agressie, etc. Ik krijg al hartkloppingen als ik de afdeling oploop... en nu moet ik 2x per week gaan. Positief: ik heb de knoop doorgehakt en ga solliciteren. Ik wil me niet langer zo onveilig voelen als ik m'n werk doe. Ik vind het heel jammer voor m'n clienten en m'n collega's maar voor mij is dit gezonder. Heel positief: volgende week vrijdag heb ik een gesprek
Onze nieuwe auto mogen we dinsdag ophalen! Nu hopen dat onze huidige kwakkelaar het nog een paar dagen uit kan zingen. Daarna komen met de kerst zowel familie van mijzelf als van mijn vriend hier langs. Zin in!
Redelijk. Het is inderdaad tussen werkgever en opdrachtgever. We horen komende week of mn man toch als zzper wordt ingehuurd of dat het ze toch te duur wordt.
Mijn dochter is 4e geworden bij haar turnwedstrijd, net geen medaille maar ze heeft het super gedaan.
Gefeliciteerd! Wat goed zeg Vanmiddag mag meneer weer een wedstrijd zwemmen. 50 meter schoolslag en 50 meter rugslag. De laatste word niks, vind ie vreselijk en is er ook niet zo goed in. Schoolslag natuurlijk wel. Vorige keer op de 50 meter was hij gedist, dus we gaan ervoor om een tijd neer te zetten Morgen vieren we zijn verjaardag dus druk weekend.
Dat ik na de kerstborrel gisterenavond van het sporten toch gewoon om 7.15 naast mijn bed stond omdat mijn oudste een wedstrijd uit had om 8.30 van de voetbal en hij van een heerlijk verlegen mannetje nu een felle donder is, die helaas net niet kon scoren, maar wat kan je je gelukkig voelen in de kou langs de lijn
Rugslag 6e. Tijd verbeterd met 7 seconden. Van de schoolslag nog geen uitslag. Maar ongeveer 1 minuut 3. Top tijd. Maakt nog kans, maar denk dat ie er net naast grijpt. Maar tot nu toe is hij blij dat hij een persoonlijk record heeft. Dus de rest maakt hem al niet meer uit haha. Ik kreeg de vraag van een mede moeder of ik wat minder kon aanmoedigen. Ze moeten het op eigen kracht doen. Dikke doei. Ik blèr gewoon mee om aan te moedigen whahaha
We zijn vandaag begonnen met het proberen zindelijk te krijgen van dochter. En ze heeft maar 1 klein ongelukje gehad en zelfs gepoept op het potje! Super trots
4e op de schoolslag van de 8. Hij is de jongste en de kleinste dus top gedaan. Scheelde maar 2 seconden met de nummer 3. Goed begin van het seizoen tot nu toe