Mijn man heeft na bijna 24 jaar ontslag genomen en gaat ergens anders werken. Krijgen wij een ander gezinsleven 5 normale werkdagen i.p.v. nachtdiensten/dagdiensten. Alleen is hij dan minder bij de kinderen, en ga ik iets minder werken tijdelijk.
Ik ben, na een half jaar WW, eindelijk weer heeeeel dicht bij een nieuwe baan.Twee weken terug gesolliciteerd, donderdag 1e gesprek gehad, afgelopen maandag 2e gesprek en vandaag een assessment doorlopen. Heb er een moe maar zeer voldaan gevoel over. Nu uiteraard afwachten wat de werkgever er van vindt en of we er samen "uit komen". Maar ik heb er een heel goed gevoel bij.
Oh ja, andere positieve dingetje maandag gaat onze jongste weer rustig aan beginnen met school. De week voor de kerstvakantie lag ze met een hevige longontsteking in het ziekenhuis en omdat het eerst niet wilde beteren en ze later nog steeds zo ontzettend moe was, is ze nu nog steeds thuis.
Goedzo! Dat klinkt goed Wat voor baan is het en hoe ging het assessment? En wat voor assessment was het? Ik zit ook in de WW, heb inmiddels al veel brieven verzonden. Maar jawel, vandaag werd ik ineens door 2 bedrijven gebeld of ik op een eerste gesprek wil komen. Heel erg blij
Eerst commerciële binnendienst, maar opbouw naar leidinggevende. Assessment verliep naar mijn idee prima. Vooral veel vragenlijsten (logica, reeksen, woordbeeld, creativiteit, etc) en een gesprek met een psycholoog. Voor mij kwamen er niet echt verrassingen uit (gelukkig ) wel wat leerpuntjes, maar dat heeft meer te maken met het feit dat ik nog geen werkervaring heb als leidinggevende. Succes met je gesprekken.
Het goede gevoel heeft zich bewezen.... Maandag ga ik beginnen Eerste half jaar wel op uitzendbasis, maar daarna rechtstreeks in dienst bij werkgever
Hmmm.... nou dat was iets minder positief bedacht. Zondag zat ik, helaas, alweer met haar op de SEH (duitse HAP stuurde me direct door omdat ze geen kinderarts beschikbaar hadden). Dochter had bloed in de urine en ontzettend veel pijn. "gelukkig" alleen maar een heftige blaasontsteking, maar het is al wel de zooooveeeeelste. En daarmee dus Antibioticumkuur nummer 4 in twee maanden tijd Woensdag nieuw plasje ingeleverd, dat zag er goed uit. Zondagochtend laatste dosering AB erin stoppen en dan een paar dagen later maar weer nieuw plasje gaan brengen. In de loop van de maand dan toch maar eens met de HA in overleg over de mogelijke oorzaken van haar vele blaasontstekingen. De Kinderarts adviseerde om in ieder geval een echo te laten maken van blaas en nieren, om vast te stellen, cq uit te sluiten dat het een "inwendig" probleem is ofwel dat het een "schoonmaak"probleem is. Dus as maandag nieuwe poging om haar naar school te krijgen