Positiviteit Topic

Discussie in 'De lounge' gestart door Debaky, 16 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Is het ook echt nuttig? Klinkt rotter dan in het bedoel hoor haha

Maar er moet nog 10 kg vanaf en ik miet toch echt wel strakker in Mn vel komen hoor... als dat ooit nog mogelijk is:rolleyes:

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
  3. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.657
    113
    Eerst lekker uitgeslapen tot 8 uur ( dochter zelfs tot 9 uur ) Het was natuurlijk heerlijk weer :) dus een eind gefietst om vervolgens ergens te gaan spelen. Helaas zaten daar allemaal hangjongeren en lag er overal glas. Dus door naar huis waar dochter en ik de tuin hebben gedaan. Ze had een goede dag met weinig driftbuien dus ik ben tevreden. Kortom een prima dagje. En nu maar eens slapen :p

hummeltje5 vindt dit leuk.
  4. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Ik verheug me op volgende week maandag!! Dan begint m'n favoriete serie weer. Heb zelfs een reminder in mijn agenda gezet:p

5. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Daar doe ik het nog te kort voor om daar wat over te kunnen zeggen.. en ik snoep eerlijk gezegd ook teveel. :oops:

6. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Ik gok zomaar twd. Komt plotseling wel heel dichtbij het nieuwe seizoen. Ik kijk er iig ook naar uit!

G89 vindt dit leuk.
  7. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Yessss! Goed gegokt! Ik ben normaal nooit zo van series en ook niet van fictie, maar deze serie vind ik geweldig! De eerste 6 seizoenen hebben m'n man en ik binnen één week, met heel veel slaapgebrek, uitgekeken:D

cactusje vindt dit leuk.
  8. jupke

jupke Niet meer actief

Waarmee heb je dat gedaan? Hier ook alles groen.

9. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Ik zeg alleen even dit zodat ik het topic morgen nog kan vinden:p:cool:

jupke en Biny vinden dit leuk.
  10. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.605
    8.357
    113
    Vrouw
    Mijn jongste begon net een heel gesprek en ik verstond zowaar een groot deel. Ik vind het heerlijk om steeds meer met de kinderen te kunnen praten. De jongste gaat echt een kwebbelkous worden net als zijn moeder :) Dat het om 2 uur in de nachts was vergeten we dan maar even...

11. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Super leuk!
    Zoals jullie weten was ik gisteren naar de kinderboerderij :D
    Vandaag hopelijk weer een mooie dag. Mijn jongste gaat naar het KDC en mijn oudste krijgt een mama dag en we gaan denk ik vissen.
    Fijne dag dames:)

hummeltje5 en Hopsatee vinden dit leuk.
  12. Typicalme

Typicalme Fanatiek lid

11 dec 2014
    1.158
    442
    83
    Vrouw
    Geluksmomentje: Toen ik gisteren-avond mijn dochter (2,5) nog even een kus en knuffel ging geven in bed, en ze met een verliefde blik zei: ‘Mama, wat een geluk’ SMELT!

hummeltje5, Chocolat, Betsy en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Gisteren had mijn jongste een mega diaree luier.. tot op zijn rug... nou hoor ik je denken: "wat is daar nou positief aan"....
    Nouuuuuu dat hij hem kreeg op het kdv en niet thuis.
    Zij hebben hem schoon gemaakt en in bad gedaan en ik kreeg mijn kind in de middag schoon terug (ipv onder het zand etc zoals normaal :D)

Een heeeeel positief moment voor mij gisteren.

Belle22, hummeltje5, mamabri en 11 anderen vinden dit leuk.
  14. sydneys

sydneys Niet meer actief

Gisteren een superleuke dag gehad! Mijn vriend had van mij als verjaardagscadeau een parachutesprong gekregen en gisteren was de dag van zijn sprong! :D
    In de ardennen bij spa skidiving.

Hij vond het geweldig. Zoontje wou ook springen maar gelukkig kon ik hem vertellen dat je dan 120cm moet zijn :roflmao:
    Ikzelf durf dat echt niet. Had ook meer zenuwen dan hem. :D

Je moet rekening houden dat je een halve dag moet wachten op je sprong. Nou in België is nog geen schoolvakantie dus een uur na inschrijving stapte hij al het vliegtuig in. Mooi weer en lekker rustig.

Daarna nog naar een speeltuin gegaan in de ardennen.

Bekijk bijlage 546202

hummeltje5, Eke84, Chocolat en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.568
    455
    83
    Ooooh wat een gaaf cadeau!

Ik heb ooit 1 keer een tandemsprong gemaakt en dat was zo'n geweldige ervaring.

16. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Wij hebben grote antraciet kleurige betontegels en ik maak altijd een emmer heet water en koop van die flessen bij de trekpleister. Normaal doe ik het alleen in het voorjaar, maar door de slechte zomer/nazomer zijn er nu een aantal plekken groen en glad aan het worden dus toch ff gedaan. Even met een grote schrob borstel met steel goed de plekken inschrobben, en het dan gewoon laten liggen, hier wordt het altijd brandschoon.
    Wel veeg ik eerst altijd ff de rotzooi van het terras, dat er geen extra zand oid oplicht. Doen op een dag dat de zon schijnt en er de komende 2 dagen geen regen voorspeld is is het beste, maar op deze plekken komt nu in de tuin al geen zonlicht meer, toch zag ik gisteren begin vd avond al dat het toch mooi schoon was geworden.

IMG_20171017_46589.jpg

17. sydneys

sydneys Niet meer actief

Vriend ook. Alleen het loskoppelen vond hij eng. Voor die de parachute open doet doet die een paar dingen van het harnas lopkoppelen. Vriend hangt natuurlijk nog goed vast maar je zit dan niet meer zo tegen die andere persoon aangedrukt. Dat vond hij wel heel eng aanvoelen. Hij vond het geweldig maar was blij toen hij veilig op de grond was.
    Wat vond jij het engste?

18. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Wij hebben daar afspraken over gemaakt met onze mini: Op de dagen dat je bij de gastouder bent, word je geacht daar te poepen! Werkt prima;)

Chocolat en Hopsatee vinden dit leuk.
  19. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Haha oooh dat doen alle kindjes dus! Mijn peuter moet ook altijd net poepen / plassen (net zindelijk) als ik op vage plekken ben aangekomen met een kinderwagen en baby en net denk NU NIET.

Maar goed van je, meestal is gewoon gaan ook de beste oplossing!

20. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Ja echt wel! Ik heb heel lang pilates gedaan (nu nog af en toe ben het laatste jaar meer van de kracht) omdat ik rugblessures heb en tijdens mijn zwangerschap speciaal voor zwangeren pilates. Anyway, ik werd er echt leniger van, betere balans en ook spiergroepen werden sterker. Ik vind het altijd fijn om te doen!

famofthree en Biny vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina