Ik heb vandaag nog maar 12 x geniest en 3 x mijn neus gesnoten tegen gister zeker 40 x en 10 x om deze tijd . Zeer positief dus! Ook positief ik heb nog maar 2 wassen en ik had er zaterdag 8 liggen op te wassen .. dankzij het fijne weer gaat dat als een tierelier.
Net aangekomen in Antwerpen. Twee nachtjes weg met mijn man, als verrassing van hem Nu opzoek naar een lunchtentje
Mijn oudste dochter logeert bij mijn tante (gebeurd wel vaker) en wij konden "uitslapen" voor zo ver dat gaat met een 2 weken oude baby. Na de voeding van 8 uur hebben we geslapen tot half 12
Gisterenavond dacht ik heerlijk het hele bed voor mij alleen (mijn man had nachtdienst) ligt er een andere kerel in mijn bed! Nou ja kerel ....... kereltje eigenlijk, de kans dat ik dus een knal aan mijn hoofd krijg of getrapt wordt omdat hij droomt maar goed ik heb hem wel laten liggen want als ik hem had opgetild dan had ik grote kans dat de buren mee konden genieten en dat is niet de bedoeling. Het kereltje heeft lekker geslapen en ik ook.
Mijn hobby ook niet, bleh! Vanavond maar even wat weg strijken. Ik denk dat ik de laptop even mee naar boven neem, netflix aan en even wat weg strijk.
Positieve update: hij was er om 12:30 en mijn toilet is gemaakt. Was ongezien een toiletblokje in gevallen..... Tja dat verstopt de boel wel.
De buren begonnen vanochtend vroeg met hun verbouwing die een paar weken duurt. Waarom dit positief is? Over een paar weken neem ik wraak met mijn pasgeboren baby .
Vandaag de moed gevonden om met 2 kinderen, waarvan 1 graag wegrennende peuter naar de winkel gegaan om een jurkje te ruilen.... Op zich best goed gegaan
Ik heb vandaag alles rond gemaakt met de nieuwe gastouder, was even stress toen de vorige aangaf te stoppen, maar we hebben een lieve vrouw gevonden.
Ik word zo blij van het weer! Ik hou zó van de herfst. Die vallende bladeren en bomen die zo mooi verkleuren, had gewoon echt even een geluksmomentje op de fiets vanochtend.
Ja ach, soms moet het nou eenmaal Hij was het overigens niet mee eens dat hij het rugtasje om moest... maar aangezien ik een maxo cosi in de ene hand en in de andere hand een peuter genoeg vind moest hij wel
Zoontje ligt op bed, huis is schoon en ik heb al mijn bestellingen klaarliggen om zo verzonden te worden. Ik loop gewoon met alles bij...kan wel janken van geluk Helaas is hier het weer iets minder, maar het is droog
Weet je waar ik nu echt vrolijk van word! Als we in een winkel zijn of pretpark of dierentuin en ik hoor allemaal jankende schreeuwende tierende duivels die nog net niet doen alsof ze worden vermoord. Heerlijk! Het is dan eindelijk eens niet mijn kind
Mijn strijk is weer gedaan. Ons oude poezenbeest reageert goed op haar pijnstillers. Wat inhoudt dat we haar voorlopig nog een poosje bij ons kunnen houden terwijl ze een comfortabel leventje zonder of in ieder geval met veel minder pijn heeft.