Hier eindelijk net nieuwe handdoeken en theedoeken voor in de keuken besteld! Kan al die oude meuk weg (ik heb echt lelijke setjes nu die ik vervang voor mooie terracotta exemplaren in hotel kwaliteit). dit soort dingen doe ik dus als ik zwanger ben
Dames.. die Dior!! Ik SMELT als mijn man deze op heeft... Maar wel de Sauvage Parfum, niet de Sauvage Eau De Parfum!! Heb um direct de 100 ml fles gekocht... Eerste maanden gegarandeerd smelt-plezier hier haha En die nachtponnen.. HEERLIJK stofje. Geen katoen, beetje glad. Niet zo heel sexy maar zitten echt zaaaaaaalig!
Echt? Wat zonde, want goede kwaliteit keuken- en badkamertextiel is best prijzig wil je echt alles vervangen.. je hebt er dan ook jaren plezier van als je het met zorg wast.
Alleen keukentextiel. Bij mij scheuren de lusjes zo snel. Als er een vlek op zit die ik er niet uit krijg, wil ik nieuwe. Ik gooi trouwens nooit wat weg hoor! Geef het altijd weer door aan mensen die t nog minder hebben.
Onder andere deze vitaminen. Altijd fijn om een flesje vitamine D achter de hand te hebben voor de mini.
Weet niet wie die leuke scotch en soda trui had....... aangezien hij best prijzig is. Prijs in gaten gehouden en vandaag besteld. Duimen dat hij goed zit