Oke, ik neem even terug dat ik een mom- jeans niks vind. Ik was vandaag bij de H&M en naar aanleiding van alle positieve reacties op dit forum over de mom- jeans, toch maar even gepast... En echt, ik was stomverbaasd hoe leuk hij me stond!! En hij zit zoooooo fijn! Uiteindelijk is het dus deze geworden
Bij twee tegelijk? Mepal heeft wel een goede service. We hebben gehad dat het lipje van de lunchbox er af was gebroken. Een dag nadat ik contact had gehad met hun lag de nieuwe ring in de bus.
Bij mij gaan die draai deksels altijd kapot. Een nieuwe deksel kost 4 eu en een nieuwe fles 7 of 8...
Ja bij beide bekers, jammer want ze zijn echt leuk! Ze zijn compleet gepersonaliseerd, met naam en bloemen en zo. Hopelijk geven ze mij ook een goede service. Mocht het dan weer snel stuk zijn, dan koop ik geen Mepal meer.
Ik heb recent 2 broodtrommels weg gegooid omdat het lipje was afgebroken. Allebei nog vrij nieuw. En idd ook de drinkfles al kapot gehad. volgende keer ga ik mailen. Maar ik blijf ze stug kopen omdat ze verder zo fijn zijn en ik geen alternatief heb.
Je kan ze ook appen. Was dat allemaal van campus? Van andere lijnen heb ik het nog niet gehoord. Ik zit nog spullen die ik 15 jaar geleden heb gekocht kapot te kijken. Maar die schalen, bekers ed zijn nog als nieuw. Allemaal nog oude R Mepal. Qua trommels is Systema ook wel fijn. Ik gebruik ze ook vaak om even wat gesneden groente en fruit in de koelkast te zetten. @Cindy1977 Mochten ze niet willend zijn in dit geval dan kan je nog losse doppen kopen op de site (als al die doppen dezelfde maat hebben). https://www.mepal.com/nl/dop-drinkfles-pop-up-campus-compleet-pink-207414030602 De dingen die in de dop zijn en nog heel zou ik bewaren. Dan kan je die met de tijd nog vervangen daarmee.
Daarom bestel ik bij zo'n zaken bijna altijd via Paypal. Daar kun je meen ik 10 verzoeken per jaar doen voor terugbetalen verzendkosten als je iets terug wil sturen. Bewijsje insturen en klaar, zo gepiept. Echt fijne service
Sorry... Moet opeens heel ergens anders aan denken De klantenservice waar ik heb gewerkt hebben we zo'n staaf ooit eens ter reparatie gekregen. Hij was van een gehandicapte mevrouw die hem voor andere doeleinden gebruikte als waarvoor hij eigenlijk werkelijk was. Of het mogelijk was om hem nog te fixen. Ehhhhhhh gatver!!! Dat je dat doet moet je zelf weten... Maar je gaat een als vibo gebruikte massagestaaf toch niet ter reparatie aanbieden en dan ook nog eerlijk vertellen waarvoor je hem hebt gebruikt????
OMG ja dat euhm.....gaat wel.....ver... We hebben ‘m getest vanavond (diepe bindweefselmassage, precies waarvoor ‘ie bedoeld is dus, even for the record ) en moet zeggen ik denk dat m’n bahoeha zou exploderen als ik ‘m daar op zou zetten. #waytoomuch #ouchie