Daar zou ik niet snel voor kiezen. Zo jammer van dat jurkje! Dan eerder een blazer eroverheen ofzo. Ceintuurtje erbij en dan staat het superleuk!!
Ja is dezelfde. Ik moet alleen oppassen daarmee dat het m’n buik niet te veel gaat accentueren. Want ik krijg al snel een ‘zwangere’ look dan.
Ja weet je wat het is? Ik ben toch 50 kilo afgevallen? Nou ja en daardoor heb ik dus een hangbuik gekregen qua los vel en dat heb ik dus ook met m’n armen. Daar hangt ook los vel onder. Dus zo bloot als op de foto vind ik niet zo mooi. En ik wil hem juist graag in de zomer dragen en dan is een blazer zo warm Heb je nog een ander idee? Ik snap trouwens nog steeds niet dat je wel corrigerende spullen hebt voor buik en benen maar niet voor armen
Bij mij ook vandaag! Deze (zie bijlage). Ik ga hem zo passen! C zei: ‘als er binnenkort een koe voor de deur staat geloof ik het ook’
Kadootje voor mn vriend zn verjaardag. Het is voor hem altijd zo moeilijk wat leuks te vinden, dus hopelijk vind hij het leuk
Vooruit, ik doe ook een keer mee. De vazen zijn voor mijn moeder, shirt lijkt me duidelijk voor wie die is
Ik heb 5 schattige zomerjurkjes gekocht waaronder deze 3. Ik zie de kop van vriend al voor me: “alwéééér?!” Maar echt, ze waren dik in de sales! Ik had geen keuze!