Ik wilde eigenlijk dat model van dochter maar die hadden ze alleen nog in blauw. Maar vind deze ook echt wel leuk!
Ja natuurlijk!! Dochter en ik hebben wel al sneakers van gucci daarvan draagt dochter 1 maat groter dan ze normaal draagt en die van mij vallen goed op maat. Maar hoe deze instappers vallen laat ik je weten!!
Ik vind zelf die van dochter het leukste en ik weet dat ze voor dames bestaan maar ik kan ze nergens meer vinden in deze kleur alleen nog in het blauw en die kan ik dan weer niet voor kinderen vinden. Dus ben voor mezelf nog niet overtuigd of ik ze wil houden.
De 3e geweldig met dat lila erin! Edit. Mijn motto is trouwens, if the shoe fits... buy it in every collor
Ja, die vind ik dus wat druk... Maar ik zocht wel zoiets met warmere kleuren. Wilde het liefst iets met terra of koperkleur, maar ik kan alleen de wat "blekere" kleuren vinden. Zo lastig, want ik vind het model schoenen heel tof. En ze zijn er in zo veel kleuren, alleen is het 't allemaal net niet... Nare is ook dat ze nergens in de winkel te vinden zijn, dus moet de kleur echt gokken. En allemaal bestellen en terugsturen vind ik ook wat overdreven.
de derde! Die vind ik het uniekst. (Is dat een woord? Volgens mij niet, maar ach.. ) En voor de zomer kan lila prima! Ik ben sowieso niet zo’n fan van terra (ik vind het een net-niet kleur) maar ik vind het ook meer een herfstkleur dan een zomerkleur