Ze staan op heel veel verschillende sites, op elke staat een andere kleur, is echt zoeken. Er staan er een paar op de site van Puma, sneakerdistrict, sneaker.nl, otrium, jdsports, zalando Model is puma RS-X 3
jeans en een jurk ! Jurk was de laatste en was er alleen nog maar in een maatje kleiner. Hopelijk valt hij ruim
Zitten ze niet te wijd. Ze lijken me zo wijd en wat lomp. Ik vind ze leuk maar twijfel enorm. Vandaag stad in geweest om te passen, maar kon nergens vinden.
https://www.thesting.com/nl-nl/maxi-jurk-middenblauw-328578 Ik twijfel nog wel een beetje of het model me staat zo lang. En hoe verder te dragen met schoenen.
Lichte sneakers of sandaaltjes. Hakken kan ook maar vind ik behoorlijk onpraktisch mooie stof! Waarom denk je dat de lengte je niet zal staan? De enige manier om zeker te weten is bestellen en passen
Nee ze zitten zeker niet te wijd, en ik heb smalle voeten en dunne enkels. Vindt ze ook niet lomp staan maar juist stoer. Ben er echt blij mee, daarom 3 verschillende kleuren
Oke dankje. Ik vind ze er ook stoer uitzien! Superleuk. Maar ben bang dat ze te wijd zitten. Maar denk dat ik ze toch maar bestel dan!
Omdat ik klein ben, ik vind al gauw alles zo propperig staan haha. Lichte sneakers dacht ik ook aan. Ga gewoon kijken of 't wat is.