Mijn neefjes ook op de bruiloft van m’n zusje en zwager. Onder hun nette broek en colbertje. Zo leuk!
Waarom plaats je het niet hier? Niet dat ik interesse heb, maar wellicht anderen wel. Is dan toch veel makkelijker?
Leuk zeg! ... nou ik had een mantel van All Saints....door de 400 euro en zag eruit of hij van de markt kwam. Ook nog een colbert van GStar, die was vreemd lang terwijl hij kort oogde op het model. Beide retour....sjaggo teleurgesteld kribbig hier
Het is voor mij geen moeite om een pbtje te sturen, en de beschikbaarheid veranderd steeds dus check ik namelijk eerst even voordat iemand interesse heeft.
Ook de geblokte vans besteld en passen goed . Puber dochter helemaal in een deuk en zegt daarna.... super tof en hip, niet verwacht bij jou.... en bedankt
Stof ging bij haar snel stuk. Ze had het 2x gedragen en sommige naden gingen al los. En ze vond het polyester toch niet zo fijn. Maar geloof dat de maat ook niet goed was. Ze had eerst de grote gehaald maar was te ruim. Toen de kleinere maat maar was het jasje of de broek te klein. Maar zag er wel erg leuk uit!