Die slaapzak komt bij de Hema vandaag denk ik. https://www.hema.nl/baby/babykleding/baby-slaapzakken-pyjamas/babyslaapzak-mouwloos-katoen-mousseline-gebroken-wit-1000023376.html
Ik heb er voor het eerst besteld, ik moest wel gelijk aan jou denken dus dacht, ik zet het even op zp Je snapt dat ik hoge verwachtingen heb van deze taartjes! Ze komen maandag binnen
Dit idd. Wij hebben 2 kids met autisme, en een zoon met een prikkelverwerkstoornis. Hij heeft dus géén autisme maar wel problematiek die zo onder autisme zou kunnen vallen. En we hebben een dochter die dus autisme heeft en prima tegen prikkels kan. Brainblocks hebben wij uitleg over gehad, vond het wel interessant. Geef me de 5 ook gelezen, werkte al via die methode op het werk en thuis eigelijk ook wel. Hier werkt vooral het planbord goed
Volgende week wordt onze slaapkamer geschilderd in onderstaande kleur.. je ziet het niet zo goed, maar het is meer een zand-beige/bruine kleur op de muur. Super tof, dus ik heb er ook een leuk rotan bankje, kapstokje nieuw vloerkleed voor ons bed en een leuke vaas bij besteld waar ik een droogboeket in wil zetten! Ik verwacht alles volgende week af / binnen te hebben zodat onze slaapkamer een fijne opfrisbeurt heeft. Moet enkel nog een nieuwe wandlamp maar dat is iets waar ik echt tegenaan moet lopen. Ik zoek me rot maar dan vind ik juist niks.